جزییات کمک های جشنواره های خیریه مدارس علامه طباطبایی اعلام شد

علامه ای ها امسال هم به روال سال های قبل در ماه اسفند جشنواره های خیریه برگزار کردند. در این خبر جزییات وجوه و اقلام جمع آوری شده در جشنواره های خیریه مدارس علامه طباطبایی و نحوه هزینه کرد آنها را می خوانید.

آبشناسانی ها ۴ روز جشنواره خیریه برگزار کردند

جشنواره خیریه «پیامبر مهربانی» دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در ۴ روز از ۶ تا ۹ اسفند برگزار شد. روز اول دانش آموزان واحد ادونس و روزهای دیگر دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم مسئول برگزاری جشنواره خیریه و اداره غرفه ها بودند. در کنار جشنواره خیریه مسابقه فوتسال بین دانش آموزان و معلمان و کادر اجرایی مدرسه نیز برگزار شد و درآمد حاصل از بلیت فروشی صرف امور خیریه شد.

عواید جشنواره خیریه، مسابقات فوتسال و کمک های نقدی آبشناسانی ها در مجموع ۱۴۵.۰۱۷.۵۰۰ ریال یعنی بیش از ۱۴ میلیون و پانصد هزار تومان شد.

از این مبلغ، ۲ میلیون تومان به موسسه محک اهدا شد. مبلغ ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۸ خانواده بی بضاعت که توسط کارکنان واحد آبشناسان معرفی شده بودند تقدیم گردید. همچنین مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به صندوق خیریه بقیه الله، یک میلیون تومان به موسسه بچه های آسمان، ۶۵۰ هزار تومان به موسسه خیریه الغدیر و ۵۰۰ هزار تومان به موسسه خیریه نیکوکاران شریف برای کمک به خانواده های بی بضاعت اهدا شد. علاوه بر این، مبلغ ۳ میلیون تومان به حساب موسسه خیریه بیت المهدی و مبلغ ۱.۵ میلیون تومان به حساب شیرخوارگاه حضرت رقیه واریز شد. مبلغ ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان باقیمانده به صندوق صدقات ریخته شد.

دستگیری از ۷ خانواده بی بضاعت

بازارچه خیریه دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد. خانواده ها و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در این جشنواره حضور داشتند. فرمانیه ای ها در بازارچه خیریه سرود خواندند و نمایش و موسیقی اجرا کردند. جشنواره کمد تکانی هم در همین روز برگزار شد. در بازارچه خیریه واحد فرمانیه مبلغ ۶۲.۵۰۰.۰۰۰ ریال (۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان) وجه نقد جمع آوری شد. این مبلغ به یک خانواده مستاجر با سه فرزند معلول در محله یاخچی آباد، پنج سرپرست خانواد کم بضاعت و یک خانواده بی سرپرست که از طرف کارکنان واحد فرمانیه معرفی شده بودند، اهدا شد. در جشنواره کمد تکانی واحد فرمانیه هم تعداد قابل توجهی پوشاک، اسباب بازی، لواز التحریر، کفش و کتاب جمع آوری شد و در اختیار موسسه غدیر قرار گرفت تا در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع شود.

گلستانی ها سه جشنواره خیریه گرفتند

در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی سه جشنواره خیریه برگزار شد که عبارت بودند از جشنواره غذا، کمدتکانی و جشنواره هفت سین. در این سه جشنواره در مجموع ۳۵.۴۵۹.۰۰۰ ریال ( ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان) وجه نقد به همراه مقدار زیادی اقلام و اجناس جمع آوری شد.

مبلغ ۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان از جشنواره خیریه و مبلغ دویست هزار تومان عواید کمد تکانی واحد گلستان و در مجموع مبلغ ۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان در اختیار موسسه خیریه غدیر قرار گرفت. این مبلغ صرف خرید سبد کالا برای ۷۰ خانواده نیازمند و تهیه مقدار زیادی لباس و سایر مایحتاج زندگی برای کودکان زابل، الیگودرز و شهرقدس شد. همچنین مبلغ ۱۶.۸۵۹.۰۰۰ ریال (۱ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۹۰۰ تومان) سود وجوه جمع آوری شده در جشنواره هفت سین برای کمک به مددجویان استان اردبیل، به موسسه خیراندیشان پارس اهدا شد.

اجناس و اقلام جمع آوری شده در جشنواره خیریه پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس که در حدود ۸ کیسه بزرگ بود به واحد گلستان ارسال شد. مبلغ ۶۵۰ هزار تومان که در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران جمع آوری شده بود هم در اختیار واحد گلستان قرار گرفت تا صرف کمک به مددجویان شود.

کمک به ساخت یک مرکز توانبخشی

میردامادی ها چند سالی است که با دو موسسه خیریه همکاری می کنند و عواید حاصل از جشنواره خیریه را برای ساخت یک مرکز توانبخشی برای بیماران دارای اختلال روان هزینه می کنند. امسال هم موسسه های خیریه «سیب سرخ» و «امید فردا» در جشنواره خیریه حضور داشتند. میردامادی ها در این جشنواره خیریه مبلغ قابل توجهی جمع آوری کردند. در جشنواره خیریه واحد میرداماد با عنوان «مهمانی بلور» که در اواسط اسفند برگزار شد، بیش از ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جمع آوری شد که صرف ساخت مرکز توانبخشی در منطقه ۲۲ تهران می شود.

اخبار پیشنهادی