برگزاری سومین و چهارمین جلسه توجیهی ثبت نام پایه هفتم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

سومین و چهارمین جلسه توجیهی ثبت نام پایه هفتم مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دوم و سوم اسفند ماه به صورت مجازی در ساعت های۱۷ و ۱۸:۳۰ برگزار شد. در این جلسات بیش از ۸۰ درصد اولیا دانش آموزان متقاضی ورود به پایه هفتم در مدارس علامه طباطبایی حضور داشتند.

 «محسن ایرجی» مسئول آموزش متوسطه اول مدارس علامه طباطبایی در ابتدای این جلسه ضمن معرفی مدارس دوره اول علامه طباطبایی، درباره تاریخچه مجتمع علامه طباطبایی و ساختار موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی صحبت کرد و در ادامه برای اطلاع به اولیاء به تشریح رویکرد آموزشی مدارس علامه طباطبایی پرداخت.

اعلام ظرفیت پذیرش پایه هفتم برای سال تحصیلی جدید در هر واحد(واحد آبشناسان ۶ کلاس، واحدهای میرداماد و فرمانیه هرکدام ۴ کلاس، واحد پاسداران پسرانه، واحد پاسداران دخترانه و واحد گلستان هرکدام ۳ کلاس) و معرفی برنامه های مختلف در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، از دیگر حرف های مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی بود.

در این جلسه همچنین میان برنامه هایی کوتاه درباره معرفی مجتمع و موفقیت های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانش آموزان علامه طباطبایی در سال های اخیر پخش شد تا اولیا شناخت جامع تری نسبت به انتخاب مدارس علامه طباطبایی به دست آورند.

«حامد معصومی» مجری این برنامه هم در حین اجرا، سوالاتی که توسط اولیاء پرسیده می شد را طرح می کرد تا ابهامات خانواده ها با ارائه جواب های مناسب برطرف شود.

صحبت درباره طرح مدرسه پیشرفته ادونس و معرفی انواع آزمون هایی که دانش آموزان در طول سال تحصیلی در آن شرکت می کنند (آزمون های ترم و آزمون های جامع، پیشرفت تحصیلی و نردبام) بخش دیگری از صحبت های مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی بود.

بخش دیگری از این جلسه توجیهی به ادامه فرآیند ثبت نام، شرکت در کلاس های آموزشی، زمان تعیین سطح و نحوه جذب دانش آموزان اختصاص داشت. بر اساس صحبت های محسن ایرجی، دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی بعد از عضویت در کانال های اطلاع رسانی ویژه ثبت نام، در ۴ یا ۸ جلسه کلاس آموزشی مجازی(ریاضی و علوم) شرکت می کنند. تعیین سطح دانش آموزان ۶ و ۱۳ اسفند به صورت آنلاین انجام خواهد شد، سپس پذیرفته شدگان برای مصاحبه به واحدهای انتخابی شان دعوت می شوند.

«محسن ایرجی» مسئول آموزش متوسطه اول مدارس علامه طباطبایی در پایان این جلسه توجیهی، در پاسخ به سوال مجری برنامه، نحوه گزینش دبیران برای تدریس در مدارس علامه طباطبایی توضیحاتی به اولیاء ارائه داد.

اخبار پیشنهادی