برگزاری جلسه هدایت تحصیلی آنلاین برای نهمی های واحد میرداماد

جلسه هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد، دوشنبه ۲۷ بهمن به صورت آنلاین تشکیل شد. این جلسه با حضور مدیر و مسئول پایه نهم این واحد برگزار شد. «مجید نیک دهقان» مدیر واحد میرداماد درباره ضرورت تشکیل این جلسات می گوید: « پایه نهم مقطع بسیار مهمی برای دانش آموزان است. سعی ما در این پایه داشتن دیدی جامع به هدایت تحصیلی و فرآیند انتخاب رشته است.»

نیک دهقان همچنین درباره موضوع جلسه هدایت تحصیلی دوشنبه این واحد می گوید: «یکی از اساسی ترین موضوعات این جلسه، بحث درباره اولویت دانش آموزان برای انتخاب مدارس در مجتمع بود. صحبت درباره آزمون های ورودی مدارس دوره دوم، نحوه برنامه ریزی تا پایان اسفند و حضور دانش آموزان در کلاس ها با تعداد کم و رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر مسائلی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.»

«امیرحسین عسگری» مسئول پایه نهم واحد میرداماد هم که در این جلسه حضور داشت، درباره محور های اصلی جلسه می گوید: «آشنایی با رشته های تحصیلی و عوامل موثر بر انتخاب رشته از مهم ترین موضوعات جلسه با نهمی ها بود. ویژگی رشته های تحصیلی و سطح نمرات مربوط به هر کدام هم به دانش آموزان توضیح داده شد.»

عسگری همچنین درباره اهمیت نظر اولیا در فرایند انتخاب رشته می گوید: «یکی از مهم ترین عوامل موثر بر انتخاب رشته، نظر اولیا است. در کنار نظر اولیا و میزان اهمیت آن، درباره علاقه، استعداد، توانایی ها و شناختی که باید هر دانش آموز از خودش داشته باشد هم مباحثی مطرح نکاتی در این باره یادآوری شد.»

اخبار پیشنهادی