برگزاری جلسه قرآن و عترت در واحد پاسداران دخترانه

جلسه مشترک مدیر و مسئول فرهنگی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران و دبیران درس های قرآن و پیام های آسمانی برگزار شد. موضوع اصلی این جلسه برنامه های مدرسه برای ترویج فرهنگ نماز بین دانش آموزان و برگزاری مراسم های مذهبی بود.

در ابتدای این جلسه «زینب کمال الدین» مدیر دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با طرح این سوال که «چطور می توان با رویکرد تئوری انتخاب دانش آموزان را در سنین نوجوانی به نماز تشویق و ترغیب کرد؟» از دبیران خواست که نظرات و برنامه هایشان را ارائه دهند.

تشویق و ترغیب دانش آموزان به نماز بر اساس انگیزه درونی شان، انتشار اسامی نمازگزاران در کانال اطلاع رسانی مدرسه، برگزاری اردوهای تشویقی، الگو قراردادن معلمان و کادر اجرایی از طریق سبک رفتاری و گفتاری آن ها و پخش مداحی های مناسب درعزاداری ها یا اعیاد مذهبی در مدرسه از برنامه های پیشنهادی دبیران قرآن و پیام های آسمانی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در این جلسه بود.

همچنین مقرر شد که دبیران در مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی با دانش آموزان گفتگو کنند و به سوالات آن ها پاسخ دهند.

* برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۴ بهمن آغاز شده است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی برای مقطع دبیرستان دوره دوم همچنان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی