برگزاری جشن روز معلم در مدارس علامه طباطبایی

مراسم گرامیداشت روز معلم، در مدارس ده گانه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برگزار شد. در این مراسم از زحمات دبیران، مشاوران، مربیان و کادر اجرایی مدارس تقدیر شد.

پرسنل دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، ۱۱ اردیبهشت ماه در جشن گرامیداشت روز معلم شرکت کردند. «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی در این جشن از زحمات زحمات دبیران، مشاوران، مربیان و کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان تشکر کرد.

عکس هایی از مراسم واحد آبشناسان در این لینک است.

هدیه به آموزگاران

جشن روز معلم دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با حضور اولیا دانش آموزان برگزار شد. در ابتدای این برنامه یکی از دانش آموزان دکلمه ای درباره زحمات آموزگاران خواند. سپس هدایایی از طرف تهرانپارسی ها به معلمان مدرسه اهداء شد. «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس در این مراسم از زحمات آموزگاران مدرسه قدردانی کرد. جشن روز معلم واحد تهرانپارس با گرفتن عکس های یادگاری آموزگاران، کادر اجرایی، اولیا و دانش آموزان به پایان رسید.

تصویری از جشن روز معلم تهرانپارسی ها را، اینجا ببینید.

پیام هایی برای همکاران علامه ای

همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیر مجتمع در پیام های جداگانه ای، فرارسیدن «روز معلّم» را تبریک گفتند و از زحمات همکاران قدردانی کردند.

در بخشی از پیام «یاسر توفیق حق» عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آمده است: «به نمایندگی از اعضای هیات موسس، مراتب قدردانی خود را از زحمات تاثیرگذارتان ابراز می کنم و «روز معلّم» را تبریک می گویم. در سی و دو سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، آنچه باعث خوش نامی مجتمع شده است، حاصل کار همه شماست. این موهبت را قدر می دانیم.»

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی هم در پیام خود به مناسبت روز معلم، از زحمات همکاران قدردانی کرد: «من نمی توانم از این همه تلاشگری، دلسوزی و مسئولیت شناسی، آنگونه که شایسته است، قدردانی کنم. به واقع، کلمه ای هم نمی یابم که این بار بزرگ را به دوش بکشد. ساده بگویم: «از همه شما ممنونم.»

متن کامل پیام های عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیر مجتمع، به مناسبت روز معلم  را در این لینک بخوانید.

اخبار پیشنهادی