عضو هیات موسس مجتمع و مدیر مجتمع علامه طباطبایی، روز معلم را تبریک گفتند

توفیق حق: خوش نامی مجتمع، حاصل کار شماست

عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیر مجتمع در پیام های جداگانه ای، فرارسیدن «روز معلّم» را تبریک گفتند و از زحمات همکاران قدردانی کردند.

* متن پیام «یاسر توفیق حق»، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، به این شرح است: 

«همکاران عزیزم- معلمان، مدیران، مشاوران، مربیان و کادر محترم اجرایی مدارس ده گانه علامه طباطبایی؛

به نمایندگی از اعضای هیات موسس، مراتب قدردانی خود را از زحمات تاثیرگذارتان ابراز می کنم و «روز معلّم» را تبریک می گویم. در سی و دو سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، آنچه باعث خوش نامی مجتمع شده است، حاصل کار همه شماست. این موهبت را قدر می دانیم.

مایلم از این فرصت برای مرور چشم انداز، اهداف و ماموریت های تعریف شده برای مجتمع استفاده و تاکید کنم حرکت در مسیر تحقق این اهداف، ما را به مقصود نزدیک تر می کند:

ماموریت مجتمع: «کمک به دانش آموزان با مشارکت اولیا آنها جهت شناسایی ، رشد و پرورش ابعاد مختلف وجودی آنها به کمک آموزشهای کیفی و با همراهی نیروی انسانی متعهد و بهره گیری از نظام آموزشی به روز و کارآمد.»

چشم انداز مجتمع: «سازمان تاثیر گذار و پیشرو در امر آموزش کشور با زیرساختهای قوی که انتخاب اول دانش آموزان مستعد و نخبه و خانواده های فرهیخته است و تربیت شدگان این سازمان عموما افرادی شاخص در زندگی خود هستند.

ارزشها: «احترام به تفاوت دیدگاه ها، صمیمت، اخلاق مداری، یادگیری دائمی، شایسته سالاری ارزشهای سازمانی مجتمع علامه طباطبایی است.» – روزگارتان خوش.

* متن پیام «مصطفی جوادزاده»، مدیر مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، به شرح زیر است:

«روز معلم» را به همکاران خوبم در واحدهای ده گانه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، صمیمانه تبریک می گویم. عمده سختی کارِ آموزش و پرورش فرزندان مان بر دوش شماست.

«کشف استعداد» دانش آموزان و «مراقبت» از آموزش و پرورش صحیح آنها، از جمله ظرافت های تعلیم و تربیت در واحدهای ابتدایی نیاوارن، پاسداران و تهرانپارس است. دغدغه «رشد استعدادها» و تربیتِ «انسان مفید» در واحدهای متوسطه دوره اول میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران، سخت کوشی و دقت نظرهای روزانه لازم دارد. وقتی به واحدهای متوسطه دوره دوم شریعتی و فرمانیه هم می رسیم، دشواری آموزش های علمی و تربیتِ فرهنگی برای ساختنِ «نسلی کارآمد» بیشتر نمایان می شود.

… و من نمی توانم از این همه تلاشگری، دلسوزی و مسئولیت شناسی، آنگونه که شایسته است، قدردانی کنم. به واقع، کلمه ای هم نمی یابم که این بار بزرگ را به دوش بکشد. ساده بگویم: «از همه شما ممنونم.» – همکار کوچک تان.

اخبار پیشنهادی