برگزاری ۸ اردو برای دختران علامه ای در پایگاه تابستانی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در پایگاه تابستانی ۸ اردو رفتند. این اردوها در طول پایگاه تابستانی روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای دانش آموزان برگزار شد.

اولین اردوی تابستانی دختران علامه ای برای دانش آموزان پایه هفتم برگزار شد. دختران علامه ای پایه هفتم در این اردو به پارک نهج البلاغه رفتند. پرش با قایق در آب، سرسره هوایی و سافاری وحشت از برنامه های پاسدارانی ها در این اردوی دوستی بود. هدف از اردوی دوستی دانش آموزان پایه هفتم واحد پاسداران آشنایی دانش آموزان با یکدیگر و کادر اجرایی مدرسه بود. اولین اردوی دانش آموزان پایه هشتم و نهم مدرسه هم در پارک نهج البلاغه برگزار شد.

 سینما، اردوی بعدی دختران پاسدارانی بود. اردوی سینما برای دانش آموزان پایه هفتم ۳۱ تیرماه و برای دانش آموزان پایه هشتم و نهم ۲ مردادماه برگزار شد. دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در سومین اردو تابستانی شان بولینگ بازی کردند. دانش آموزان در این اردو در گروه های مختلف با هم مسابقه دادند.

رویاپارک اردوی دیگر دانش آموزان واحد پاسداران بود. آن ها در دو گروه به دیدن این پارک جذاب رفتند. ۱۴ مردادماه دانش آموزان پایه هفتم و ۱۶ مرداد دانش آموزان پایه هشتم و نهم از این پارک بازدید کردند.

در طول پایگاه تابستانی کلاس های درسی و هنری مختلفی هم برای دانش آموزان برگزار شد. پایگاه تابستانی ۲۳ مردادماه با برگزاری آزمون جامع تابستان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی