برنامه مطالعاتی هفتمی های واحد آبشناسان در نوروز

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان (گروه های فارابی، هشترودی و خوارزمی) در نوروز ۱۴۰۱ با برنامه مطالعاتی درس می خوانند.

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان (گروه های فارابی، هشترودی و خوارزمی) در نوروز ۱۴۰۱ با برنامه مطالعاتی درس می خوانند. این برنامه از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین تدوین شده است.

حامد معصومی مشاور گروه فارابی درباره جزییات این برنامه می گوید: «برای اینکه دانش آموزان در نوروز از فضای درس زیاد دور نشوند، برنامه ای مطالعاتی برایشان تدوین کردیم تا براساس آن در درس بخوانند. این برنامه مختص به دروس عربی، علوم و ریاضی است.»

هفتمی های واحد آبشناسان در نوروز در کنار مطالعه، نمونه سوال هم حل می کنند. این نمونه سوالات هر روز ۱۰ سوال از هر درس است.

معصومی درباره دلایل ارائه برنامه مطالعاتی در نوروز به دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی هم می گوید: « دانش آموزان سه روز اول تعطیلات و روز ۱۳فروردین برنامه ای ندارند. از طرفی حجم مطالعاتی زیادی برای بچه ها در نظر گرفته نشده اما قسمت هایی که باید مطالعه شود، دقیق انتخاب شده است تا به اهداف آموزشی مان برسیم.»

اخبار پیشنهادی