بحث دختران پاسدارانی درباره محیط زیست و شب یلدا در شورای دانش آموزی

دومین جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. در این جلسه مباحث مطرح شده از جلسه اول مورد بحث قرار گرفت. همچنین دانش آموزان نظراتشان را درباره برنامه های مختلف مدرسه بیان کردند. 

برگزاری کلاس های مشترک و نحوه ارتباط بین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم موضوعی بود که در جلسه قبلی شورا مطرح شد. «زینب کمال الدین» مدیر واحد پاسداران از دانش آموزان خواسته بود درباره مزایا و معایب ارتباط دانش آموزان غیر همسن در پایه های مختلف تحقیق کرده و نتایج آن را در جلسه بعدی ارائه دهند. «دغدغه مشترک بین دانش آموزان هر پایه» نکته اصلی بود که علامه ای ها در دومین جلسه شورای دانش آموزی به آن تاکید داشتند. آنها بعد از شنیدن نظرات همکلاسی هایشان به این نتیجه رسیدند که ارتباط با دانش آموزان پایه بالاتر یا پایین تر باید در حد متعارف و با رعایت حرمت ها باشد.

اهمیت آشنایی با محیط زیست

به پیشنهاد «باران احمدوند» از پایه هفتم، موضوع اصلی جلسه به آموزش حفظ محیط زیست به دانش آموزان اختصاص پیدا کرد. او ابتدا اطلاعاتی درباره محیط زیست ارائه کرد و به مدیر و کادر اجرایی مدرسه پیشنهاد داد تا برای آشنایی بیشتر دانش آموزان برنامه هایی در نظر گرفته شود. پیشنهاد این دانش آموز آموزش های عملی به پاسدارانی ها درباره محیط زیست، زباله ها و تاثیرات آن ها و برگزاری مسابقات درباره محیط زیست بود. قرار شد این پیشنهاد در جلسه ویژه ای بررسی و برنامه های پیشنهادی دانش آموزان در آن مطرح شود.

پیشنهاد برای جشن شب یلدا

جشن شب یلدا موضوع دیگر دومین جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود. دانش آموزان در این بخش برنامه هایشان برای این جشن را ارائه دادند. شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، مشاعره، اجرای گروه سرود، تزیین مدرسه و پذیرایی از دانش آموزان برنامه هایی است که به پیشنهاد شورای دانش آموزی واحد پاسداران شب یلدا در مدرسه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی