بازدید سرزده معاون وزیر از واحد پاسداران

معاون وزیر آموزش و پرورش به صورت سرزده از دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بازدید کرد. بازدید سرزده «احمد محمود زاده» معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از واحد پاسداران، ۱۴ فروردین ماه و به مناسبت شروع کلاس های حضوری دانش آموزان انجام شد.

مدیر و کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در این بازدید درباره فعالیت های مدرسه در سال تحصیلی، نحوه تشکیل کلاس ها به صورت حضوری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برگزاری منظم کلاس های آنلاین در دوسال گذشته، گزارشی به معاون وزیر آموزش و پرورش ارائه دادند.

در ادامه «احمد محمود زاده» چند دقیقه ای در کلاس های درس دانش آموزان حضور پیدا کرد و با دانش آموزان و دبیران به گفتگو پرداخت.

وضعیت برگزاری کلاس ها، نظر دانش آموزان و دبیران درباره بازگشایی حضوری مدارس و برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین، از جمله صحبت های معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه با دانش آموزان و معلمان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود.

اخبار پیشنهادی