اولیا دانش آموزان با کارگروه نهم دیدار کردند

جلسه دیدار اولیا و کارگروه پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان سه شنبه ۳ مهر در سالن آمفی تئاتر این واحد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا «فرید خیرخواهان»، مسئول انضباطی پایه نهم در مورد انتظارات از دانش آموزان و اولیا نکاتی را عنوان کرد. او تاکید کرد دانش آموزان در رعایت آرایش موی سر، پوشیدن لباس فرم و پر کردن هر روزه کارسنج کوشا باشند. خیرخواهان خط قرمز انضباطی پایه نهم را غیبت دانست و از اولیا خواست از غیبت های بی مورد دانش آموزان جلوگیری کنند.

پس از آن، نوبت به «عباس حسین خانی» مسئول فرهنگی پایه نهم رسید تا دقایقی صحبت کند. او گفت که در بخش تربیتی اولین کسانیی که می توانند مشکلات نوجوانان را حل کند پدر و مادر هستند و مدرسه در درجه بعدی قرار می گیرد. حسین خانی از اولیا خواست که دانش آموزان را تک بعدی تربیت نکنند و به ورزش و هنر هم به اندازه آموزش و مطالعه بها بدهند.

بخش عمده ای از وقت جلسه به صحبتهای «محمد دهقان»، مشاور آموزشی پایه نهم اختصاص داشت. او گفت که دانش آموزان پایه نهم وارد دوره سوم از ۷ سال زندگی خود شده اند. به گفته او علم روانشناسی توصیه می کند در این دوره از نوجوانان مشورت گرفته شود و به آنها بیش از پیش احترام گذاشته شود. دهقان سپس به طور تفصیلی برنامه های آموزشی پایه نهم خصوصا در مورد انتخاب رشته و هدایت تحصیلی را به اولیا توضیح داد.

جلسه دیدار اولیا با کارگروه پایه هفتم و هشتم نیز در هفته جاری برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی