افتخار آفرینی در مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه

تیم های رباتیک مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ در کشور روسیه موفق به کسب مقام قهرمانی و بهترین ارائه فنی شدند.

این رقابت ها از ۱۵ تا ۲۰ آبان در مسکو برگزار شد و دو تیم از دانش پژوهان مجتمع علامه طباطبایی در آن شرکت کردند. تیم امدادگر خط (rescue line secondary) موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش ۱۴ تا ۱۹ سال شد. همچنین تیم فوتبالیست سنگین وزن در بخش ۱۴ تا ۱۹ سال عنوان بهترین ارائه فنی و بهترین پوستر را کسب کرد.

رقابتهای لیگ امدادگر خط در ۸ دور برگزار شد. تیم مجتمع علامه طباطبایی در این ۸ راند به ترتیب ۵۰۷، ۳۰۷، ۳۴۰، ۳۹۰، ۴۴۰، ۲۴۷،۴۱۵، ۳۵۰ امتیاز کسب کرد و قهرمان شد. گفتنی است ۴ امتیاز بالاتر برای هر تیم محاسبه شد. این امتیازات در حالی به دست آمد که در هر دور تعداد زیادی از تیمها امتیازات دو رقمی کسب کردند. این تیم در سه دور بیشترین امتیاز و دو دور دومین امتیاز بالا را کسب کرد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد. اعضای تیم امدادگر خط «نیما امیر غیاثوند»، «سید امیررضا موسوی»، «علیرضا نجفی» و «ارشاک خوشنویس» هستند.

در تصویر بالا امتیازات تیم های شرکت کننده در لیگ امدادگر خط را مشاهده می کنید. امتیازات تیم علامه طباطبایی با کادر قرمز مشخص شده است.

بهترین ارائه و بهترین پوستر برای علامه ای ها

تیم فوتبالیست سنگین وزن نیز رقابتها را با پیروزی آغاز کرد. این تیم با نتیجه ۱۵ به ۵ یک تیم از روسیه را شکست داد، اما در بازی بعدی با نتیجه نزدیک ۱۸ بر ۱۵ مغلوب تیمی از امارات متحده عربی شد. تیم فوتبالیست در مسابقه بعدی با نتیجه ۱۵ بر ۵ برابر تیم دیگری از روسیه شکست خورد و از کسب مقام در جدول بازماند.  با این حال در بخش ارائه فنی و پوستر به عنوان اول دست پیدا کرد. «پارسا سلامی»، «علی شکوهی»، «آروین غفوریان» و «نوید مظاهری» اعضای تیم فوتبالیست سنگین وزن هستند.

این موفقیت به فاصله چند ماه از قهرمانی تیم مجتمع علامه طباطبایی در لیگ «ماموریت غیر ممکن» در مسابقات بین المللی فیراکاپ ۲۰۱۹ در کره جنوبی به دست آمد. کاروان اعزامی به شهر مسکو روز سه شنبه ۲۱ آبان به ایران باز می گردند.

اخبار پیشنهادی