استقبال اعضای انجمن اولیا و مربیان از طرح قبض من

در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه مقرر شد دانش آموزان برتر هفته معرفی شوند.

جلسه انجمن اولیا و مربیان واحد فرمانیه روز یکشنبه ۱۳ آبان با حضور شورای مدرسه و اعضای انجمن برگزار شد. «ابوالفضل رستمی»، مدیر واحد فرمانیه در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: « مطابق همه جلسات انجمن ابتدا گزارشی از فعالیت های واحد فرمانیه در ماه گذشته یعنی مهر، از بازگشایی مدرسه و برنامه ریزی های درسی و زنگ های آموزشی و امتحانات و فعالیت های جاری مدرسه در حوزه های سرویس و نهار دانش آموزی به اعضای محترم ارائه شد.»

وی افزود: « با استقبال اولیا از درج نام دانش آموز برتر در ماهنامه «هفت و نیم» مصوب شد که  از این دانش آموزان برتر از نظر آموزشی، ورزشی، فرهنگی و انضباطی پس به صورت هفتگی معرفی بشوند. همچنین در پایان ماه نام همه دانش آموزان برتر در یک بنر در مدرسه نصب شود تا دانش آموزان بیشتری از این طریق تشویق شوند. این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.»

در این جلسه به دغدغه های اولیا دانش آموزان پایه نهم نیز پرداخته شد. رستمی گفت: «دغدغه بسیاری از خانواده دانش آموزان پایه نهم در مورد آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی و مولفه های اثرگذار و ضرایب و سرفصل هایی است که دانش آموزان باید مطالعه کنند. این موارد به اطلاع اولیا و دانش آموزان رسید.»

او ادامه داد: « برنامه ریزی های مدرسه جهت معرفی مشاغل و انتخاب رشته نیز به اطلاع اعضای انجمن رسید. ما روال کار مدرسه را عنوان و برنامه های معرفی مشاغل از کمک اولیا و کارشناسان و بازدیدهای علمی را معرفی کردیم.»

یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه، تاکید زیاد اولیا مبنی بر برگزاری موثر اردویی و تفریحی بود. رستمی در این باره گفت: « اولیای محترم ضمن تشکر از برگزاری اردوهای تفریحی درخواست داشتند که این اردوها مانند قبل منظم برگزار شود. ما در مهر ماه برنامه تفریحی استخر و سینما را داشتیم و در ماه آبان برنامه تفریحی کارتینگ و پینت بال را داریم که در حال برگزاری است.»

به گفته مدیر واحد فرمانیه در مورد المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که از مهرماه آغاز شده و مسابقات نهایی آن در هفته آتی برگزار خواهد شد نیز بحث و گفت و گو شد.

رستمی افزود: «مسئول آموزشی واحد فرمانیه طرح قبض من، اهداف و نحوه اجرای آن را به اولیا توضیح داد که با استقبال مواجه شد. ما با کمک اعضای انجمن اولیا و مربیان این طرح را در بین خانواده های دانش آموزان اجرا می کنیم تا تا بتوانیم از منابع انرژی بهتر استفاده کنیم.»

با تصمیم اعضای انجمن اولیا و مربیان روز جمعه ۲ آذر جلسه آموزش خانواده برگزار و کارنامه های عملکرد مهر و آبان به اولیا فرمانیه ای تقدیم می شود.

اخبار پیشنهادی