از دانش آموزان برتر پاسدارانی تقدیر شد

مراسم گرامی داشت روز دانش آموز در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار و از دانش آموزان برتر در بخش های علمی، انضباطی و فرهنگی تقدیر شد. این مراسم به دلیل تنوع برنامه ها در زنگ اول شروع شد و با شور و نشاط همراه بود. استندآپ کمدی و مقاله خوانی از جمله برنامه هایی بود که در مراسم روز ۱۳ آبان در واحد پاسداران برگزار شد. به دلیل استقبال دانش آموزان، دارا امانی، مدیر واحد پاسداران از مسئولان فرهنگی مدرسه خواست چنین برنامه هایی در طول سال تحصیلی ادامه پیدا کند.

روز دانش آموز چه روزی است؟

مراسم روز دانش آموز با سخنرانی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران آغاز شد. امانی در سخنان خود به سه حادثه مهم روز ۱۳ آبان اشاره کرد:« ۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است. این روز در تاریخ اتفاقات مختلفی را تجربه کرده است که تاثیرات مهمی در تاریخ ایران گذاشته است. تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی از جمه حوادث این روز هستند که اهمیت آن را نشان می دهد.»

استندآپ کمدی دانش آموزان

برنامه بعدی روز دانش آموز دبیرستان واحد پاسداران برگزاری استدآپ کمدی بود. در این مراسم چهار نفر از دانش آموزان به اجرای استندآپ کمدی پرداختند. موضوعاتی که دانش آموزان برای اجرای خود در نظر گرفته بودند به مسائل مدرسه و بیرون از آن مربوط بود. 

مقاله خوانی

مقاله خوانی یکی دیگر از برنامه های مراسم ۱۳ آبان در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود. آرین ولی یکی از دانش آموزان  مدرسه در مقاله ای مجموعه اتفافاتی که در ۱۳ آبان در طول تاریخ ایران و جهان رخ داده بود را برای دانش آموزان خواند. حوادثی که دانستن آنها برای دانش آموزان بسیار جذاب بود.

تقدیر از بهترین ها

مراسم ۱۳ آبان در این مدرسه با تقدیر و اهدای جایزه به دانش آموزان برتر همراه بود. از دانش آموزانی که در تابستان از نظر علمی، انضباطی و فرهنگی موفق بودند، توسط مدیر مدرسه و با اهدای جوایزی تقدیر شد. علی محمدی، علی نیازی، شایان کفش رسان، آرمان نیک خواه، آریا علیزاده، رامتین مغرور و امیر پارسا خسروشاهی دانش آموزان موفق از نظر علمی بودند. همچنین رامان زرگران، عرفان شهیدی، امیرعلی ملکوتی، بردیا بقا، امیر ارسلان سجادی، سامان فتاحی و محمد بشیری زاده از نظر انضباطی بهترین شناخته شده و تقدیر شدند. صالح رکنی، امیررضا صفری، آرین صفی، امیرعلی بهرام همدانی، پارسا تقی نتاج، محمد مهدی فداکار و محمد صدرا جعفرآبادی هم دانش آموزانی موفق در حوزه فرهنگی و هنری بودند.

وفای به عهد با دانش آموزان

مراسم ۱۳ آبان در دبیرستان پاسداران با یک اتفاق ویژه هم همراه بود. در این مراسم دانش آموز علیرضا مداحی، به قولی که در تبلیغات انتخاباتی شورای دانش آموزی مدرسه داده بود عمل کرد. این دانش آموز قول داده بود در صورت پیروزی در انتخابات برای همه مدرسه سیم کارت دانش آموزی انارستان هدیه دهد. سیم‌کارت انارستان، سیم‌کارتی اعتباری رایگان است که برای مجموعه کودکان، نوجوانان و جوانان (سنین ۶ الی ۱۸ سال) ایرانی و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی شده و برای اولین بار در کشور عرضه می‌شود. این سیم‌کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم، امن و پرسرعت، با بسته‌های متنوع، متناسب با سن آنها را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی