اردوی اصفهان به صرف بریونی و پیتزای غول پیکر

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان دوشنبه شب با قطار عازم شهر اصفهان شدند.

این اولین اردوی برون شهری است که هفتمی های واحد آبشناسان تجربه می کنند. محمد عظیمی یکی از مسئولان برگزاری اردو به خبرنگار سایت علامه طباطبایی گفت: « ۵۱ نفر از دانش آموزان پایه هفتم در قالب گروه خوارزمی به اصفهان آمدند. ما روز دوشنبه ۱۴ آبان ساعت ۱۰:۳۰ شب با قطار حرکت کردیم و صبح ساعت ۶:۳۰ به اصفهان رسیدیم.»

وی ادامه داد: «ما صبح سه شنبه به اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان رفتیم. دانش آموزان پس از استقرار و مشخص شدن تخت ها آماده شدند تا به شهر اصفهان برویم و به گشت و گذار بپردازیم. اولین مکانی که بازدید کردیم باغ پرندگان بود.»

مسئول آموزش واحد آبشناسان افزود:«بعد از بازدید باغ پرندگان، به سمت سی و سه پل و میدان امام رفتیم و خرید کردیم. امروز نهار دیزی و بریونی را در رستوران سنتی باستانی می خوریم که سنت هر ساله اردوی اصفهان. دانش آموزان آبشناسانی شام را هم در یکی از رستوران های مطرح اصفهان پیتزای غول پیکر می خورند و بعد به خوابگاه باز می گردند.»

وی در مورد برنامه روزهای آینده در اردوی اصفهان گفت: «فردا بچه ها از امکانات تفریحی و ورزشی اردوگاه استفاده می کنند. ما پنجشنبه شب عازم تهران هستیم و جمعه صبح به تهران می رسیم.»

اولیا دانش آموزان با عضویت در کانال اطلاع رسانی اردوی اصفهان لحظه به لحظه در جریان اتفاقات و رویدادهای اردو هستند.

اخبار پیشنهادی