ادامه جلسات مشاوره نهمی های واحد پاسداران

جلسات مشاوره انفرادی اولیا دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران که از هفته دوم مهرماه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

«جواد امانی» مسئول آموزش و مشاور نهمی های واحد پاسداران درباره جلسات مشاوره با اولیا می گوید: « این جلسات که تا هفته اول آبان ادامه دارد، به صورت فردی در مدت زمان ۴۰ الی ۴۵ دقیقه برگزار می شود. تحلیل آموزشی و شناختی دانش آموزان با توجه به نتایج آزمون های بازه زمانی پایگاه تابستانی تا پایان مهر ماه، ارائه راهکار درباره نوع رویکرد اولیا نسبت به آموزش، صحبت درباره نحوه مطالعه دانش آموزان و چگونگی پیگیری های مدرسه از موضوعات جلسات با اولیا نهمی ها است.»

مسئول آموزش پاسدارانی ها همچنین درباره اهمیت رسالت آموزشی مدرسه از ابتدای سال تحصیلی می گوید: «یکی از مهم ترین وظایف مدرسه که به نوعی از اصلی ترین دلایل شکل گیری مدرسه هم هست، بحث آموزش است. پس از دو سال تحصیلی غیر حضوری ما امسال حضور دانش آموزان را دوباره در مدرسه ها داریم و این تغییرهایی را در تمامی بخش های مدرسه می طلبد. بخش آموزش هم به همین دلیل تغییراتی داشت که در اولین جلسه شورای دبیران مدرسه که ۹ مهر  با حضور مدیر واحد برگزار شد، این تغییرات و اهمیت نکاتی مثل نوع تربیت دانش آموزان در این واحد، مهارت پروری و مهارت آموزی به دانش آموزان با توجه به تفاوت های فردی، نوع ارزیابی ها و همچنین مدل تعامل با مشاورین و دانش آموزان برای دبیران واحد هم بازگو شد.»

 

 

اخبار پیشنهادی