آمادگی برای امتحانات نهایی با آزمون های دوره ای

آزمون های دوره ای مرور درس ها برای دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد پاسداران برگزار می شود.

با نزدیک شدن به موعد امتحانات نوبت دوم و امتحانات نهایی، برای دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد پاسداران، آزمون های دوره ای ترتیب داده شده است.

«مهدیه آبرودی»، معاون آموزشی دبیرستان، در تشریح این برنامه گفت: «این آزمون های روزانه که از تاریخ ۲ الی ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود با توجه به نیاز دانش آموزان و نظرخواهی از آن ها برنامه ریزی شده است. آزمون هر کتاب به یک یا دو درس از آن اختصاص داده شده است.»

وی به این نکته اشاره کرد که با پیروی از این برنامه تمام کتاب ها تا ۳۰ اردیبهشت جمع بندی و مرور خواهد شد. پس از برگزاری هر آزمون نیز جلسه ای به رفع اشکالات دانش آموزان، بررسی تست ها و نکات دروس مطرح شده در آزمون اختصاص داده شده است.

«آبرودی» درباره نحوه اطلاع از نتایج این آزمون افزود: «نمرات و نتایج آزمون ها در پایان هر هفته جمع آوری شده و شنبه هفته بعد از آن به اطلاع اولیاء می رسد.»

دانش آموزان در خلال این آزمون ها مشاوره های هفتگی و برنامه مطالعاتی نیز دریافت می کنند. معاون آموزشی مجتمع با اشاره به تمرکز بر تفاوت های فردی دانش آموزان، از روند پیشرفت تحصیلی تمامی مقاطع ابراز رضایت کرد. 

اخبار پیشنهادی