آغاز کلاس های آنلاین دختران پاسدارانی از ۱۲ اسفند

کلاس های آنلاین دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران هر هفته شنبه تا پنج شنبه برگزار می شود. به گفته «سمیه خدایی» مسئول آموزشی واحد پاسداران این کلاس ها هر روز در سه زنگ تشکیل می شود: «کلاس های آنلاین واحد دخترانه پاسدارن از ۱۲ اسفندماه آغاز شده است. دانش آموزان هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در سه زنگ در این کلاس ها شرکت می کنند. کلاس های آنلاین در همه دروس و با حضور همه دانش آموزانمان تشکیل می شود.»

برنامه کلاس های آنلاین دانش آموزان به صورت روزانه مشخص می شود. «هر روز برنامه کلاس های روز بعد را به دانش آموزان اعلام می کنیم. این برنامه تا پایان سال ادامه دارد. از سوم فروردین ماه نیز بنا بر شرایط روزانه یک تا سه کلاس آنلاین تشکیل خواهد شد.» قبل از شروع هر کلاس آنلاین نیز مشکلات نرم افزاری دانش آموزان و دبیران توسط کادر اجرایی برطرف می شود. همچنین دبیران پیش از شروع تدریس تکالیف دانش آموزان را بررسی کرده و در صورت نیاز کوییز برگزار می کنند.

خدایی درباره دیگر فعالیت های آموزشی انجام شده در واحد دخترانه پاسداران از ابتدای اسفندماه می گوید: «ارائه الگوی مطالعه هفتگی و مقید کردن دانش آموزان به روزی ۴ ساعت مطالعه و ثبت ساعات مطالعاتی در کاربرگ، تماس مشاوران و کادر اجرایی مدرسه با اولیا و دانش آموزان جهت پشتیبانی آموزشی کلاس های آنلاین و بارگذاری تکالیف و پاسخنامه ها در سامانه آموزشی از جمله فعالیت های آموزشی مشاوران و کادر اجرایی واحد پاسداران برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین است.»

برنامه کلاس های آنلاین دانش آموزان در ۲۰  اسفندماه به این شرح است:

اخبار پیشنهادی