آزمون جامع دوم؛ ۲۶ اسفند ۹۶

آزمون جامع ۲۶ اسفند پنجمین مرحله از ۷ آزمون هماهنگی است که معاونت آموزش مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی تدارک دیده است. آزمون جامع شماره ۲ از ساعت ۸ تا ۱۰ برای دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم در تمامی دبیرستان های دوره اول دخترانه و پسرانه علامه طباطبایی برگزار می شود.

سوالات این آزمون برای پایه های هفتم و هشتم از درس های ریاضی و علوم و برای دانش آموزان پایه نهم از درس های ریاضی، علوم، زبان عربی، زبان فارسی و زبان انگلیسی طراحی شده است.

در دفترچه سوالات آزمون جامع پایه نهم ۲۰ سوال ریاضی، ۲۰ سوال علوم، ۱۵ سوال ادبیات، ۱۵ سوال عربی،  ۱۰ سوال زبان انگلیسی و در مجموع ۸۰ سوال گنجانده شده است. در دفترچه سوالات آزمون جامع پایه های هفتم و هشتم نیز ۲۰ سوال ریاضی و ۲۰ سوال علوم در نظر گرفته شده است.

آزمون جامع ۲۶ اسفند به منزله آزمون دوره پیش ادونس است و به میزان ۲۰ درصد در ورود به واحد ادونس تاثیر خواهد داشت. آزمون نردبام که در تاریخ ۱۲ بهمن برگزار شد ۱۰ درصد و آزمون جامع اردیبهشت ماه نیز به میران ۷۰ درصد در قبولی واحد ادونس تاثیر گذار هستند.

آزمون جامع ۲۶ اسفند همچنین به منزله آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی محسوب می شود. دانش آموزانی که در این آزمون غایب باشند می بایست در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم شرکت کنند

اخبار پیشنهادی