آبشناسانی ها در ایام نوروز چه کردند؟

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد آبشناسان تعطیلات عید را با شرکت در مسابقه های عکاسی، مراسم پر فیض اعتکاف و مسابقه چالش اراده ها گذراندند.

معاونت فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در ایام تعطیلات نوروز برنامه های متنوعی را برای دانش آموزان تدارک دیده بود. مسابقه های عکاسی «سفره هفت سین» و «پدرم، قهرمان زندگی من» به مناسبت ولادت امام علی (ع)، از جمله این برنامه ها بود. دانش آموزان برای شرکت در مسابقه عکس هایی از سفره هفت سین عید و عکس سلفی با پدر خود را برای مسئولان برگزاری مسابقه ارسال کردند. این عکس ها در کانال های اطلاع رسانی واحد آبشناسان منتشر شده است.

چالش اراده ها ادامه دارد

در ایام نوروز مسابقه چالش اراده ها در جریان بود. مطالب آموزنده و انگیزشی در این مدت از طریق کانال های اطلاع رسانی برای دانش آموزان و اولیاء شرکت کننده در این مسابقه ارسال شد. «چالش اراده ها» مسابقه ای است که در ۵ رشته درسی، تناسب اندام، بهداشت فردی، مسئولیت پذیری و اخلاق زیبا برگزار می شود. پدر و مادر دانش آموز در این مدت رفتار فرزندشان را رصد می کنند و به پیشرفت و تغییر او نمره می دهند. «چالش اراده ها» از ۲۱ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

همچنین تعدادی از دانش آموزان به همراه جمعی از کادر اجرایی واحد آبشناسان از یازدهم تا سیزدهم فروردین در مراسم پر فیض اعتکاف شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی