۳۱ اردوی تفریحی و ورزشی در تابستان برای فرمانیه ای ها

دانش آموزان پایه هفتم و هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز یکشنبه ۲۰ مرداد بازی فکری اتاق فرار را تجربه کردند.

این آخرین اردوی تفریحی فرمانیه ای ها در پایگاه تابستانی ۹۸ بود. محمد محمدی مربی فرهنگی واحد فرمانیه در مورد برنامه های تفریحی پایگاه تابستانی به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: «در تابستان امسال ۵ اردوی تفریحی و ۵ اردوی ورزشی برای هر پایه برگزار کردیم. با احتساب اردوی دوستی پایه هفتمی ها تعداد برنامه های تفریحی و ورزشی پایگاه تابستانی در خارج از مدرسه به ۳۱ مورد رسید.»

وی افزود: «در پایگاه تابستانی اردوهایی مانند سورتمه و سافاری، سینما، پارک ارم، پینت بال و تیراندازی به اهداف پرتابی و اتاق فرار برای دانش آموزان هر سه پایه برگزار شد. اردوی جدیدی که امسال به لیست اردوهای مدرسه اضافه شده اتاق فرار است که یک بازی فکری گروهی است.»

زنگ های ورزش پایگاه تابستانی در سالن ورزشی آبفا برگزار شد. در هر زنگ، نفرات برتر طناب کشی، فوتبال و والیبال، پرتاب توپ به حلقه بسکتبال و سه نفر برتر اخلاق معرفی شدند و جایزه گرفتند.

یک زنگ برای محاسبات عددی

حسن روانگرد، مسئول آموزش واحد فرمانیه در مورد کلاسها و برنامه های آموزشی گفت: «امسال برای دانش آموزان پایه هفتم یک زنگ محاسبات عددی در نظر گرفتیم. هشتمی ها و نهمی ها بر طبق برنامه پیش رفتند. در بخش علوم نیز مبحث زمین شناسی در هر سه پایه تدریس شد.»

وی افزود: «امسال برای دانش آموزان پایه هفتم رشته های پژوهشی هر هفته معرفی شد و آنها به زودی رشته پژوهشی خود را انتخاب می کنند. امسال در بخش نانو فعال تر هستیم و قصد داریم در دو مسابقه معتبر که در کشورهای کرواسی و انگلستان برگزار می شود شرکت کنیم. دانش آموزان در حال آماده سازی مقاله ها و مستندات مورد نیاز برای ارسال به مسابقات هستند و در هفته آینده با حضور والدین دانش پژوهان جلسه هماهنگی برگزار می کنیم.»

روانگرد ضمن اشاره به پیگیری بیشتر مشاوران پایه ها با نزدیک شدن به آزمون جامع ادامه داد: «از دو هفته قبل نمونه سوالات در کانال اطلاع رسانی و کارسنج ارسال می شود. برای برخی دانش آموزان برنامه ریزی فردی انجام شده است. ضمن این که برای دانش آموزان پایه هفتم تمرین های ویژه ای در نظر گرفتیم تا آمادگی بیشتری برای اولین تجربه آزمون جامع داشته باشند.»

پایگاه تابستانی دبیرستان های علامه طباطبایی پس از برگزاری آزمون جامع در روز چهارشنبه ۲۳ مرداد به پایان می رسد.

اخبار پیشنهادی