۲۲ اردیبهشت، آخرین زمان برای پیش ثبت نام اینترنتی

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی با صدور اعلامیه ای اعلام کرد: «متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی تا ۲۲ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا با تکمیل پیش ثبت نام اینترنتی در سایت alameh.ir، در لیست تعیین نوبت مصاحبه حضوری مدارس قرار گیرند.»

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی می توانند با ورود به صفحه ستاد ثبت نام در سایت alameh.ir نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام کنند. (برای ورود به صفحه ستاد ثبت نام اینجا کلیک کنید). مسئولان ثبت نام در مدرسه ای که به عنوان اولویت اول تحصیل در سامانه ثبت نام انتخاب می شود، با اولیاء متقاضی تماس گرفته و از اولیاء و دانش آموز برای انجام مصاحبه حضوری در مدرسه دعوت می کنند.

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی پیش تر اعلام کرده بود: «متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی که پیش از این با تکمیل پیش ثبت نام خود در جلسات توجیهی شرکت کرده اند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.»

 ستاد ثبت نام از خانواده ها خواسته است تا ضمن همکاری با مدارس از تماس های غیر ضروری اجتناب کنند: «برگزاری مصاحبه ها، در شش دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی به مرور و طی ماه اردیبهشت انجام خواهد شد و تمام خانواده هایی که مراحل پیش ثبت نام خود را انجام داده اند به جلسه مصاحبه دعوت می شوند. بنابراین خانواده ها باید منتظر تماس مدارس بمانند.»

اخبار پیشنهادی