۲۰ ساعت کلاس آنلاین در هفته برای فرمانیه ای ها

«رضا انسان دوست»، مشاور پایه هشتم واحد فرمانیه مانند همه مشاوران آموزشی روزهای پر مشغله ای را سپری می کند. او در مورد شرایط به وجود آمده و تعطیلی مدرسه به خبرنگار مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «از اوایل اسفند که مدارس تعطیل شد، ما بلافاصله برنامه های آموزشی را به فضای مجازی منتقل کردیم. ابتدا کلیپ های آموزشی در کانال اطلاع رسانی منتشر کردیم که تعداد آنها به بیش از ۱۰۰ عدد رسید.»

وی ادامه داد: «آموزش آنلاین مدرسه هم مدت کوتاهی بعد از تعطیلی مدارس آغاز شد. در حال حاضر هر روز چهار زنگ یک ساعته برای همه پایه ها از جمله هستم برگزار می شود. کیفیت کلاسها به حد مطلوبی رسیده است. دبیران و دانش آموزان به این نحوه برگزاری کلاس ها عادت کرده اند. مانند کلاس حضوری پرسش و پاسخ شفاهی در کلاس انجام می شود و دانش آموزان سوالهایشان را می توانند در کلاس مطرح کنند.»

انسان دوست در مورد آزمونهای آنلاین مدرسه گفت: «ارزیابی از دانش آموزان همزمان با تدریس ادامه دارد. ما هر هفته پنجشنبه ها آزمون آنلاین تستی برگزار می کنیم و نمره و رتبه دانش آموزان را روز بعد به اطلاع آنان می رسانیم.»

وی افزود: «باید از والدین دانش آموزان پایه هشتم تشکر کنم که با همکاری همه جانبه خود باعث شدند برنامه های ما به خوبی اجرا شود. آنها در خانه بر درس خواندن، شرکت در کلاسهای آنلاین و آزمونها نظارت می کنند. من هر روز بیش از ۱۰ تماس و ۱۰۰ پیام از اولیا دارم و سوالات آنها نشان از پیگیری و همیاری آنها دارد. از دبیران و کادر اجرایی هم تشکر می کنم که همراه ما و دانش آموزان هستند.»

مشاور پایه هشتم در انتها افزود: «ما دلتنگ حضور دانش آموزان در مدرسه هستیم. امیدوارم هر چه زودتر با عادی شدن اوضاع شاهد حضور آنها در مدرسه باشیم اما تا آن موقع با جدیت برنامه های آموزشی را در بستر اینترنت پیش می بریم.»

اخبار پیشنهادی