سومین جلسه مشاوره خانواده برگزار شد

یلدایی با طعم متفاوت؛ «اَنار و آشتی»

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان هفته آینده در ویژه برنامه «انار و آشتی» شرکت می کنند. این مراسم به مناسبت شب یلدا برگزار خواهد شد. فال حافظ در یلدا، سفره آرایی یلدایی، مسابقه عکاسی و چالش انارخوران، از جمله برنامه های یلدایی علامه ای ها در واحد آبشناسان است.

سومین جلسه مشاوره؛ تعامل با نسلی جدید

جلسه مشاوره برای اولیای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، با موضوع «فصلی جدید در تعامل با نسلی جدید»،  هجدهم آذرماه به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه که اولیای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم حضور داشتند، موضوع روابط موثر با نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت. گفت و گو درباره مسائل روحی دانش آموزان در سن نوجوانی، از مباحث جلسه مشاوره آبشناسانی ها بود.

این جلسه، سومین جلسه مشاوره برای اولیای آبشناسانی ها از ابتدای سال تحصیلی بود. اولیاء واحد آبشناسان پیش از این، در یک جلسه حضوری با حضور مدیر واحد و در یک جلسه مشاوره تحصیلی مجازی با حضور معاون آموزشی مدرسه شرکت کرده بودند.

مهارت آموزی؛ از جمله اهداف مهم واحد آبشناسان

محسن ایرجی، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان، پیش از این درباره ویژگی های دانش آموزان پرورش یافته در این واحد، به وب سایت مجتمع گفته بود: «با توجه به موضوعات روز دنیا، دانش آموزی که از مقطع متوسطه دوره اول فارغ التحصیل می شود باید دو نوع مهارت سخت و نرم را یادگرفته باشد. مهارت های سخت شامل دروس اصلی است که دانش آموز موظف به یادگیری آن است. اما مهارت های نرم یعنی آشنایی دانش آموزان با موضوعاتی که در زندگی به آن نیاز خواهند داشت؛ موضوعاتی مثل بهداشت، سواد مالی، کنترل خشم، مدیریت پروژه. هدف تمام فرادرس های مدرسه یعنی آکادمی، طرح ادونس، کانون و بازدیدهای علمی، آموزش تقویت همین مهارت ها به دانش آموزان است.»

اخبار پیشنهادی