از کلاس سواد رسانه تا فوتبال و رباتیک

گلستانی ها تابستان امسال چه برنامه هایی دارند؟

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علاه طباطبایی – واحد گلستان، تابستان ۱۴۰۲ در کلاس سواد رسانه شرکت می کنند. این کلاس، بخشی از برنامه فرهنگی گلستانی ها در پایگاه تابستانی شان است که روزهای شنبه برگزار می شود. گلستانی ها، شنبه ها علاوه بر شرکت در کلاس سواد رسانه، در زمین چمن و سالن، فوتبال هم بازی می کنند. استخر و انجام بازی های گروهی در مدرسه نیز برنامه های دیگری است که هر هفته در پایگاه تابستانی برای دانش آموزان واحد گلستان برگزار می شود.

 کلاس های آموزشی و پژوهشی دانش آموزان روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.  بخشی از سرفصل تابستان گلستانی ها مرور درس های سال گذشته و بخشی دیگر هم مطالعه دروس سال تحصیلی جدید است.

در تابستان، برای دانش آموزان واحد گلستان کلاس های پژوهشی نجوم، هوافضا و انیمیشن هم تشکیل می شود. دانش آموزان پایه هفتم در این کلاس ها با رشته های مختلف و انواع روش های پژوهش آشنا می شوند و با شروع سال تحصیلی در یکی از این رشته ها به صورت تخصصی آموزش می بینند.

هفتمی های واحد گلستان، پیش از شروع رسمی پایگاه تابستانی شان در اردوی دوستی شرکت کردند.

تعیین سطح زبان، حضور در سالن ورزشی و برگزازی مسابقه فوتبال، بازیهای گروهی، پانتومیم، استخر و پذیرایی از دانش آموزان، از برنامه هایی اردوی دوستی هفتمی های واحد گلستان بود.

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان ۱۷ تیر تا ۲۱ مردادماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی