با حضور مدیران ارشد و خانواده های آنها

گردهمایی سالانه و جشن ۳۰ سالگی مجتمع برگزار شد

گردهمایی سالانه هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با هیات مدیره، مدیران مدارس و معاونت های ستادی و همینطور جشن سی سالگی مجتمع، روز چهارشنبه (هفدهم اسفندماه)، همزمان با نیمه شعبان در سالن اجتماعات واحد آبشناسان برگزار شد.

حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، بر ضرورت رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به مبانی آموزش و پرورش در همه برنامه های مجتمع تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی، از زحمات یکساله همه ارکان مجتمع، از جمله مدیرعامل موسسه، هیات مدیره و مدیر مجتمع، معاونت های ستادی، مدیران ده مدرسه، معلمان، مربیان، مشاوران و کادر اجرایی مدارس قدردانی کرد و گفت: «مجتمع علامه طباطبایی سی ساله شده است. به حمدالله حرکت مجتمع در حال حاضر رو به پیشرفت است و باید سعی کنیم سال آینده با تلاش و امید، این مسیر را با قوت بیشتر طی کنیم.»

یاسر توفیق حق، مدیرعامل موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی در این مراسم،  ضمن تشریح برخی اولویت های موسسه، در سخنان کوتاهی از عملکرد مدیران تقدیر کرد: «گردهمایی امسال با یک تفاوت نسبت به سالهای قبل برگزار می شود. برای اولین بار، همسران ارجمند و فرزندان مدیران نیز در جلسه حضور دارند که اتفاق مبارکی است.»

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی نیز با اشاره به تولد سی سالگی مجتمع، اظهار امیدواری کرد در طلیعه سی و یکمین سال مجتمع، با تلاشی مجدانه و ایده هایی نو، فعالیت های مجتمع در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و پژوهشی ارتقاء یابد: «به سهم خودم از همه کسانی که سال جاری در پیشبرد امور مجتمع تلاش کردند، تشکر می کنم. چه در ستاد و چه در مدارس. امیدوارم سال آینده با قوت بیشتر به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.»

در گردهمایی سالانه مدیران ارشد مجتمع، احمد فراهانی، محسن ایرجی، مجید نیک دهقان و سجاد توفیق حق در کنار مصطفی جوادزاده بعنوان هیات مدیره مجتمع حضور داشتند. کیک سی سالگی مجتمع علامه طباطبایی توسط حاج حسن توفیق حق بریده شد. مدیحه سرایی اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های مراسم بود.

اقامه نماز جماعت، نشاط و تفریح در سالن ورزشی واحد آبشناسان، پذیرایی و تقدیر از مدیران و همسران آنها به همراه اهدای جوایز به فرزندان، از دیگر برنامه های گردهمایی سالانه مدیران ارشد مجتمع علامه طباطبایی بود.

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/VIK8_3qIZ

اخبار پیشنهادی