«کَل کَل» در ایستگاه نظرسنجی

مرحله نخست مسابقات «کَل کَل» بین دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در حال برگزاری است. دانش آموزان ابتدا فیلم های کری خوانی خود را برای مسئول فرهنگی مدرسه فرستادند و سپس در مسابقه با همکلاسی هایشان شرکت کردند. فیلم های کری خوانی ارسالی دانش آموزان در این مرحله، برای نظرسنجی در کانال های اطلاع رسانی مدرسه منتشر می شود.
 

«کَل کَل» چیست و چطور برگزار می شود؟

«کَل کَل» مسابقه ای آنلاین بین دانش آموزان واحد آبشناسان، بر پایه اطلاعات عمومی در رشته های مختلف مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال، درس های پایه دانش آموزان و رشته های مشاعره، نجوم، پزشکی، موسیقی و تاریخ ایران و جهان است.

روند مسابقه به این صورت است که دانش آموزان در یکی از رشته های فوق که به آن علاقه دارند ۱۰ سوال طراحی می کنند و آن را برای مربی فرهنگی آبشناسان ارسال می کنند. این سوالات در روز مسابقه به صورت آنلاین توسط هر شخص از رقیب اش با حضور داور پرسیده می شود. مهلت پاسخ دادن به هر سوال هم برای هر دانش آموز ۱ دقیقه در نظر گرفته شده است. در جریان مسابقه والدین می توانند با عکس گرفتن از دانش آموزان  و ارسال ۴ عکس از آن ها، به بالا رفتن امتیاز فرزندانشان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی