کارگاه فلسفه کودکان ویژه بزرگسالان

کارگاه آموزش فلسفه برای کودکان (فبک)، ویژه مادران، مربیان و علاقمندان یادگیری مهارت های تفکر توسط پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در مرکز مشاوره هفت و نیم برگزار می شود.

هادی ربیعی، مدیر دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در مورد این کارگاه می گوید: «کلاس فلسفه برای کودکان، نحوه مواجهه کودکان با سوالاتشان را به آنها آموزش می دهد. کارگاه ویژه بزرگسالان نیز با هدف آموزش نحوه مواجهه مادرها، مربیان و افراد علاقمند با سوالات فرزندشان برگزار می شود. در این کارگاه شرکت کننده ها با فرآیندهای فکر کردن کودکان آشنا می شوند و می توانند به سوالات ذهن کنجکاو آنها به خوبی پاسخ دهند.»

ربیعی ادامه می دهد: «کندوکاو خودآگاهانه پیرامون مفاهیم معماگونه، جالب توجه و بحث برانگیز، شیوه صحیح مواجهه با سوالات، سامان دادن به تجربه های روزمره، نحوه فکر کردن و صحبت کردن راجع به این تجربه ها و یادگیری استدلال منطقی بخشی از سرفصل های این کارگاه هستند.»

به گفته مدیر واحد نیاوران، این کارگاه برای افرادی که فرزند ۳ تا ۱۸ سال دارند مفید و کاربردی است.

مدرس کارگاه آموزش فلسفه برای کودکان (فبک)، ویژه مادران، مربیان و علاقمندان یادگیری مهارت های تفکر، «زهرا اُمّی»، دارای مدرک دکترای فلسفه تطبیقی و زمان برگزاری کارگاه روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۱ و ۱۲ آبان، از ساعت ۹ الی ۱۵ است. این کارگاه ۲۰ نفر ظرفیت دارد.

اخبار پیشنهادی