پیگیری برنامه تحصیلی پاسدارانی ها

مشاوران تحصیلی دبیرستان دخترانه واحد پاسداران پس از پایان امتحانات ماهانه و آزمون های جامع با اولیا و دانش آموزان در ارتباط هستند.

مشاوران تحصیلی پایه های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران پس از پایان امتحانات ماهانه و آزمون های جامع با اولیا و دانش آموزان در ارتباط هستند. دانش آموزان در این برنامه تحصیلی پس از ارزیابی به سه سطح پیشرو، متوسط و نیاز به تلاش تقسیم می شوند.

«زهرا وکیل» مشاور پایه هفتم واحد پاسداران درباره پیگیری تحصیلی دانش آموزان می گوید: «برای تسهیل شرایط مطالعه و فراهم کردن مسیری برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، برنامه ریزی مطالعاتی را برای آن ها آماده کرده و پس از تعیین سطوح دانش آموزان برای پیگیری وضعیت تحصیلی آن ها از طریق تماس تلفنی و مشاوره حضوری با آن ها در ارتباط هستیم.»

برای پیگیری دانش آموزان در سطح نیازمند تلاش، وضعیت تحصیلی آن ها به صورت دقیق و در جلسه ای حضوری با اولیا آن ها بررسی می شود و برنامه ای منظم برای دانش آموزان تدوین خواهد شد. به گفته مشاور تحصیلی پایه هفتم واحد پاسداران برای دانش آموزان نیازمند تلاش در سه درس علوم، ریاضی و عربی کلاس های رفع اشکال در روز های پنجشنبه برگزار خواهد شد: «برای همه دانش آموزان در سطوح دیگر هم برنامه مطالعاتی هفتگی و مبتنی بر درس های روزانه تنظیم و بازخورد آن از دانش آموزان گرفته خواهد شد.»

اخبار پیشنهادی