پیانو نوازی ربات هنرمند برای فرمانیه ای ها

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در دو هفته پایانی پایگاه تابستانی به پارک ارم و برج آزادی رفتند.

فرمانیه ای ها در هفته چهارم پایگاه تابستانی در روزهای ۱۴ الی ۱۷ مرداد در سه گروه راهی پارک ارم شدند. آنها از وسایل بازی مانند فیریزبی، کشتی صبا، سورتمه، ماشین برقی، آبشار، تاب زنجیری و سفینه استفاده کردند. دانش آموزان واحد فرمانیه همچنین از باغ وحش پارک ارم نیز بازدید کردند.

در هفته آخر پایگاه تابستانی در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد برج آزادی مقصد اردوی فرمانیه ای ها بود. دانش آموزان از موزه ایران شناسی و طلا و جواهرات قدیمی و عکسهای زمان انقلاب اسلامی دیدن کردند. یک لیدر در طول بازدید از چهار طبقه برج آزادی در کنار علامه ای های فرمانیه بود. او در مورد معمار این برج و نحوه ساخت آن توضیحاتی ارائه کرد و به سوالات دانش آموزان پاسخ داد.

در برج آزادی دو ربات وجود دارد که یکی پیانو می نوازد و دیگری به سوالات بازدیدکنندگان در مورد برج آزادی پاسخ می دهد. دانش آموزان شاهد هنرنمایی این دو ربات نیز بودند. بعد از بازدید از برج آزادی با بستنی ویژه از دانش آموزان پذیرایی شد.

با برگزاری این اردوها و کلاس های آموزشی پایگاه تابستانی روز سه شنبه ۳۰ مرداد به اتمام می رسد. دانش آموزان تمام پایه ها برای آمادگی و کسب بهترین نتیجه در آزمون جامع ۳۰ مرداد برنامه مطالعاتی از مشاوران خود دریافت کرده اند. آزمون جامع ۳۰ مرداد در کلاس بندی دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ موثر است.

اخبار پیشنهادی