پیام تبریک مدیرعامل موسسه خطاب به معلمان

یاسر توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی با صدور پیامی خطاب به معلمان، مدیران و کارکنان همه واحدهای تحت پوشش، «روز معلم» را تبریک گفت و از تلاش عالمانه و دلسوزی خیرخواهانه آنان قدردانی کرد.

یاسر توفیق در این پیام آورده است: «در آستانه “یک ربع قرن” فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای آموزش علم و پرورش استعدادهای نوجوانان ایران و همزمان را “روز معلم” مایلم از تلاش عالمانه و دلسوزی خیرخواهانه شما برای تحقق اهداف والای مجتمع قدردانی کنم.”

پیام تقدیر عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیرعامل موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی که بصورت مکتوب برای معلمان، مدیران و پرسنل علامه طباطبایی در واحدهای پیش دبستان و دبستان نیاوران، دبیرستان های دوره اول میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان، پاسداران و دبیرستان های دوره دوم شریعتی و پاسداران ارسال شده، به این شرح است:

«سوگند به قلم و آنچه می نویسد» – سوره القلم، آیه ۱

فرهیخته گرامی؛

من به اندازه یک حنجره از شعر سپاس

دلم انباشته از حرمت توست

و همچنان می دانم که نمی توان دلسوزی معلمانه را به زبان ستود. پس به نام «قلم» ارادتم را محضر آموزگاری تان عرضه می کنم، که سوگند خورده الهی است.

در آستانه «یک ربع قرن» فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای آموزش علم و پرورش استعدادهای نوجوانان ایران و همزمان با «روز معلم» مایلم از تلاش عالمانه و دلسوزی خیرخواهانه شما برای تحقق اهداف والای مجتمع قدردانی کنم.

ایام عزت مستدام

یاسر توفیق حق

عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی

اخبار پیشنهادی