پژوهشگران حاضر در مسابقات فیرا کاپ را بشناسید

هشتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران ۲۰۱۹) از روز ۱۰ الی ۱۳ اسفند برگزار می شود و تیم های رباتیک علامه طباطبایی مانند همیشه با قدرت در این مسابقات حاضر شده اند.

این مسابقات در بخش دانش آموزی لیگ های متنوعی از جمله ربات های انسان نما، ماموریت غیر ممکن، جنگنده هوشمند، رباتهای ورزشی، هاکی روی یخ و چمن و امداد و مدیریت بحران دارد. اسامی شرکت کنندگان در مسابقان فیرا کاپ را در ادامه می خوانید.

سه تیم از دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در این مسابقات شرکت می کنند. دو تیم هاکی روی چمن متشکل از «علی شکوهی بهار» و «آروین غفوریان» به عنوان یک تیم و «نوید مظاهری» و «میکائیل خزائنی» و «محمدرضا نجفی» به عنوان دیگر تیم در مسابقات هستند. اعضای تیم هاکی روی یخ هم «پارسا سلامی» و «آرمین سوزنی» هستند.

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در لیگ wheeled sport زیر ۱۴ سال شرکت می کند. «دانیال پناهی نیا»، «آرمان نیکخواه»، «عرفان هاشمی زاده»  و «علیرضا علیزاده» اعضای این تیم هستند.

در همین لیگ و در بخش زیر ۱۹ سال نیز «کوروش زمانی»، «امیرمحمد توکلی» و «آرین مطلب پور» از دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در مسابقات حاضر هستند. اعضای دیگر تیم در همین رشته و از همین مدرسه «رضا هدایتی»، «دامان یوسفی»، «سجاد فلاح دوست» و «شایان ابراهیمی» هستند. از دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران هم «رایکا ذوالفقاری منش»، «آدرین ریاضتی»، «علیرضا مداحی»، «آبتین بختیاری» و «محمدمهدی خیرده» در لیگ wheeled sport شرکت می کنند.

۴ تیم در لیگ ماموریت غیر ممکن در بخش زیر ۱۴ سال از واحد آبشناسان شرکت می کنند. «آرمین عبدالحسینی»، «رادمهر کاظم تبریزی»، «مهراد فراهانی» (واحد گلستان) و «همایون مطلبی» اعضای تیم A  هستند. «رادمان کاظم تبریزی»، «آرین اعظمی»، «اشکان دهقانی» و «محمد مصطفایی» تیم B را تشکیل می دهند. در تیم C «محمد مهدی بستامی» ، «ایلیا اسدی»، «امیر کیا صابری» و «شایان هرویان» حضور دارند. و بالاخره اعضای تیم D «سامیار سادات اخوی»، «کسری فرزاد»، «محمدصادق دادرس» و «محمدمهدی پور رحیمی» هستند.

در لیگ ماموریت غیر ممکن در بخش زیر ۱۹ سال نیز دو تیم از مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی حضور دارند. اعضای تیم A «امید قشلاقیان» ، «ایلیا جهانبانی» ، «علیرضا نجفی» و «ارشاک خوشنویس» از واحد آبشناسان هستند. در تیم B نیز «عرفان ریاضتی» از واحد پاسداران دوره دوم، «مانی توفیق» از واحد آبشناسان ، «امیررضا موسوی» از واحد پاسداران دوره اول، «سینا ابوالقاسمی» از واحد گلستان و «علی ترکمن» از واحد آبشناسان حضور دارند.

پس از اتمام مسابقات نتایج تیم های پژوهش علامه طباطبایی از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی علامه ای ها اطلاع رسانی می شود.

اخبار پیشنهادی