آموزش و تفریح تا برپایی ایستگاه صلواتی؛ ۴ هفته از پایگاه تابستانی پاسدارانی ها

با شروع پایگاه تابستانی در آخرین هفته تیر ماه، دانش آموزان مجتمع علامه طباطبایی برنامه های متنوعی را آغاز کردند؛ از برنامه های آموزشی و درسی گرفته تا اردوهای تفریحی گوناگون. دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران هم مثل دیگر علامه ای ها، در ۴ هفته نخست پایگاه تابستانی شان، برنامه های مختلفی داشتند. در این بسته خبری مهمترین برنامه های پاسدارانی ها در پایگاه تابستانی را با هم می خوانیم.

آموزش و مشاوره از تابستان
پایگاه تابستانی مدارس علامه طباطبایی متشکل از هفته ای با برنامه ریزی دو روز کلاس آموزشی و یک روز تفریحی است. دانش آموزان پاسدارانی در روزهای مربوط به کلاس های آموزشی در کلاس های ریاضی، زیست، زبان و پژوهش شرکت می کنند. زنگ مشاوره و کلاس حل تمرین هم از دیگر موضوعات پاسدارانی ها برای زنگ های آموزشی شان است. مشاوره های فردی دانش آموزان در با مشاورین این مدرسه آقای شریفیان و آقای امانی آغاز شد و علاوه بر صحبت درباره درس ها، آشنایی بیشتر دانش آموزان و مدرسه هم صورت گرفت.

برگزاری اردوهای تفریحی ویژه پاسدارانی
دانش آموزان پاسدارانی در طول پایگاه تابستانی، هر هفته یک روز در اردوی تفریحی یا ورزشی هم شرکت می کنند. این اردوها شامل فوتسال، استخر وی دیگر ورزش ها می شود. اردوهای تفریحی هم شامل سفر به اردوگاه های مختلف است.

ایستگاه صلواتی و مراسم عزاداری؛ برنامه های دهه اول ماه محرم در واحد پاسداران
دانش آموزان واحد پاسداران با شروع ماه محرم یکشنبه و دوشنبه هر هفته در مراسم زیارت عاشورا حضور پیدا می کنند. در کنار شرکت در مراسم زیارت عاشورا و مجالس عزاداری مدرسه، برپایی ایستگاه صلواتی در مدرسه هم دیگر برنامه دهه اول پاسدارانی ها بود.

اخبار پیشنهادی