تابستان شیرین بچه های علامه ای

پایگاه تابستانی مدارس مجتمع علامه طباطبایی از هفته سوم تیرماه آغاز شد. دانش آموزان در طول  پایگاه تابستانی، هم در برنامه های آموزشی شرکت می کنند و هم در برنامه های تفریحی و ورزشی.

علامه ای های دوره اول دبیرستان در پایه هفتم پیش از شروع پایگاه تابستانی در اردوهای دوستی شرکت کردند. اردوهای دوستی با هدف آشنایی دانش آموزان با همکلاسی هایشان و با کادر اجرایی مدرسه برگزار می شود.

آغاز «اردوبهشت» میردامادی ها

پایگاه تابستانی میردامادی ها با عنوان «اردوبهشت» تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

کلاس های آموزشی دانش آموزان پایه هفتم هر هفته شنبه ها و یکشنبه ها برگزار می شود و دوشنبه ها هم روز اردو در نظر گرفته شده است. هفتمی ها در ۲ روز آموزشی شان، در کلاس های ریاضی هفتم، ریاضی جمع بندی ششم، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و کلاس های پژوهشی شرکت می کنند.

پایگاه تابستانی برای دانش آموزان پایه های هشتم و نهم به مدت ۶ هفته از هفدهم تیر تا بیست و پنجم مرداد برگزار خواهد شد. این دانش آموزان یکشنبه ها و سه شنبه ها در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و دوشنبه ها به اردو می روند.

برگزاری مسابقات دارت، فوتبال دستی، منچ و مار پله در زنگ های تفریح، برنامه مسابقه اسکیدو، روبیک و عکاسی  و برگزاری المپیاد ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ و بسکتبال، از برنامه های تفریحی میردامادی ها در تابستان است.

اردوهای کارتینگ آزادی، شهربازی ارم، برج میلاد و استخر هم در طول پایگاه تابستانی برای دانش آموزان هر سه پایه در نظر گرفته شده است.

«یخ در بهشت» در تابستان های واحد آبشناسان

دانش آموزان واحد آبشناسان تا یکشنبه ۲۹ مردادماه، هر هفته سه روز به مدرسه می آیند. دانش آموزان پایه هفتم در پایگاه تابستانی، یکشنبه و سه شنبه در کلاس های «ریاضی»، «فیزیک» و «زمین شناسی»، «زبان انگلیسی»، «پژوهش»، «کُد کمپ» و «بازی های استراتژیک» شرکت می کنند و دوشنبه ها اردو می روند.

دانش آموزان پایه نهم واحد آبشناسان در پایگاه تابستانی شان، شنبه و یکشنبه هر هفته در کلاس های آموزشی شرکت می کنند. سه شنبه ها هم برنامه تفریحی برای نهمی ها در نظر گرفته شده است.

نهمی ها روزهای شنبه در کلاس های «ریاضی»، «فیزیک» و «زمین شناسی» و یکشنبه ها در کلاس های «زبان انگلیسی»، «پژوهش»، «کُد کمپ» و «بازی های استراتژیک» شرکت می کنند.

سینما، شهربازی، استخر، کارتینگ و مسابقات ورزشی و بازی های گروهی در مدرسه هم، از جمله برنامه های فرهنگی و تفریحی دانش آموزان پایه نهم واحد آبشناسان در روزهای سه شنبه است.

هشتمی ها در ایام پایگاه تابستانی، دوشنبه و سه شنبه هر هفته در کلاس های آموزشی «ریاضی»، «فیزیک» و «زمین شناسی»، «زبان انگلیسی»، «پژوهش»، «کُد کمپ» و «بازی های استراتژیک» شرکت می کنند. دانش آموزان پایه هشتم سه شنبه هر هفته هم به اردو می روند.

برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت عید غدیرخم، مسابقه موشک های کاغذی، آشپزی، کتابخوانی و جشنواره فرهنگی «یک برش هندوانه»، از دیگر فعالیت های فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در طول پایگاه تابستانی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ است.

«تابستون خوشمزه»؛ درس و تفریح در واحد فرمانیه

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از ۱۸ تیر در برنامه های آموزشی و تفریحی پایگاه تابستانی شان شرکت می کنند. این پایگاه با عنوان «تابستون خوشمزه» تا ۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

فرمانیه ای ها در پایگاه تابستانی امسال، هفته ای سه روز به مدرسه می آیند؛ یکشنبه ها برای شرکت در برنامه های تفریحی و فرهنگی و دوشنبه ها برای حضور در کلاس های درسی.

دانش آموزان پایه های هشتم و نهم در دو روز آموزشی شان، در کلاس های فیزیک، ریاضی، زیست شناسی و زبان انگلیسی شرکت می کنند.  آموزش خط خوش در کلاس خطاطی، کلاس هنری فرمانیه ها در طول پایگاه تابستانی است.

در پایگاه تابستانی امسال، برای دانش آموزان پایه هفتم واحد فرمانیه علاوه بر کلاس های فیزیک، ریاضی، زیست شناسی و زبان انگلیسی، کلاس های پژوهشی هم تشکیل می شود. این کلاس ها در چهار رشته رباتیک، نانو، هوافضا و انیمیشن، برای شناخت بیشتر و انتخاب رشته پژوهشی هفتمی ها تشکیل خواهد شد.

شروع تابستان پاسدارانی ها با «شروعی دیگر»

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۱۸ تیرماه به مدت ۶ هفته برگزار می شود. دانش آموزان در تابستان سه روز به مدرسه می آیند و در کلاس های آموزشی، پژوهشی و برنامه های تفریحی و ورزشی شرکت می کنند.

کلاس های آموزشی دانش آموزان واحد پاسداران، در هر سه پایه، یکشنبه ها و دوشنبه ها برگزار می شود. پاسدارانی ها در این ۲ روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ در کلاس های زبان انگلیسی، زمین شناسی، شیمی، ریاضی، پژوهش و مشاوره شرکت می کنند.

شرکت در مسابقات ورزشی داخل سالن، پینت بال، شهربازی، اتاق فرار و سینما ۶ بعدی هم از جمله برنامه های دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در روزهای سه شنبه پایگاه تابستانی شان است.

هفته قبل از شروع پایگاه تابستانی، جلسه معارفه اولیا پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با عنوان «شروعی دیگر» برگزار شد.

کلاس سواد رسانه، فوتبال و رباتیک در تابستان گلستانی ها

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علاه طباطبایی – واحد گلستان، تابستان ۱۴۰۲ در کلاس سواد رسانه شرکت می کنند. این کلاس، بخشی از برنامه فرهنگی گلستانی ها در پایگاه تابستانی شان است که روزهای شنبه برگزار می شود. گلستانی ها، شنبه ها علاوه بر شرکت در کلاس سواد رسانه، در زمین چمن و سالن، فوتبال هم بازی می کنند. استخر و انجام بازی های گروهی در مدرسه نیز برنامه های دیگری است که هر هفته در پایگاه تابستانی برای دانش آموزان واحد گلستان برگزار می شود.

 کلاس های آموزشی و پژوهشی دانش آموزان روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.  بخشی از سرفصل تابستان گلستانی ها مرور درس های سال گذشته و بخشی دیگر هم مطالعه دروس سال تحصیلی جدید است.

در تابستان، برای دانش آموزان واحد گلستان کلاس های پژوهشی نجوم، هوافضا و انیمیشن هم تشکیل می شود. دانش آموزان پایه هفتم در این کلاس ها با رشته های مختلف و انواع روش های پژوهش آشنا می شوند و با شروع سال تحصیلی در یکی از این رشته ها به صورت تخصصی آموزش می بینند.

هفتمی های واحد گلستان، پیش از شروع رسمی پایگاه تابستانی شان در اردوی دوستی شرکت کردند. تعیین سطح زبان، حضور در سالن ورزشی و برگزازی مسابقه فوتبال، بازیهای گروهی، پانتومیم، استخر و پذیرایی از دانش آموزان، از برنامه هایی اردوی دوستی هفتمی های واحد گلستان بود.

آموزش ریاضی کمپلکس برای پاسدارانی ها

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران، تابستان امسال با شرکت در کلاس «ریاضی کمپلکس»، مهارت های ریاضی تازه ای می آموزند.

کلاس «ریاضی کمپلکس» از جمله برنامه های پایگاه تابستانی دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران است که از یازدهم تیرماه سال جاری آغاز شده است. این پایگاه تابستانی، تلفیقی از برنامه های آموزشی و تفریحی است. دانش آموزان علاوه بر کلاس «ریاضی کمپلکس»، هفته ای دو جلسه، زبان انگلیسی می آموزند. کلاس «دوپینگ مغزی» برای تقویت مهارت های فکر کردن، از دیگر برنامه های ویژه تابستان است.

«لذت خواندن» برنامه ای است برای اینکه دانش آموزان را به مطالعه ترغیب کند. این کلاس در تابستان برای پایه های چهارم، پنجم و ششم برگزار می شود. کلاس های پژوهشی- آزمایشی اما؛ برای همه پایه ها طراحی شده است. برنامه های آموزشی-پژوهشی پایگاه تابستانی دبستان پاسداران روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود و دانش آموزان روزهای چهارشنبه به اردوی تفریحی اعزام می شوند.

«مدرسه زندگی» شعار اصلی پیش دبستان و دبستان پسرانه پاسداران علامه طباطبایی است. پاسدارانی ها در «مدرسه زندگی» در فضایی شاد و پرنشاط درس می خوانند. تحصیل در چنین فضایی، «شوق یادگیری» را در آنها تقویت می کند. آموزش در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران، همراه با «بازی های هدفمند» و «مهارت محور» انجام می شود.

تهرانپارسی ها در تابستان چه برنامه هایی دارند؟

پایگاه تابستانی دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس از ۴ تیر ماه آغاز شده است.

تهرانپارسی در تابستان روزهای یکشنبه و دوشنبه به مدرسه می آیند. پایگاه تابستانی تهرانپارسی ها به مدت ۸ هفته و تا ۳۱ مردادماه برگزار خواهد شد.

شرکت در کلاس های انیمیشن سازی، رباتیک، شیرینی پزی، انفجار در آزمایشگاه، ریاضی کمپلکس، نجوم و عروسک سازی، از جمله برنامه های پایگاه تابستانی دانش آموزان واحد تهرانپارس است.

شرکت در زنگ های تفریح شاد به همراه برنامه های تفریحی و ورزشی گروهی، از دیگر برنامه های تابستانی دانش آموزان واحد تهرانپارس است.

تدریس آموزگاران دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در پایگاه تابستانی براساس طرح درس های مشخص و برنامه ریزی شده انجام می شود.گفتنی است گزارش روزانه برگزاری برنامه ها و کلاس های پایگاه تابستانی واحد تهرانپارس با عنوان «شادشو»، در طول هفته در پیامرسان ها برای اولیا ارائه می شود.

نیاورانی ها در تابستان سه رشته ورزشی یاد می گیرند

پایگاه تابستانی دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران از ۱۱ تیرماه آغاز شد. نیاورانی ها تا ۳۰ مردادماه، در کلاس های پایگاه تابستانی شان رشته های متنوع ورزشی و هنری را یاد می گیرند.

کلاس های دانش آموزان پیش دبستان و پایه های اول، دوم و سوم، ۳ روز در هفته برگزار می شود.

پیش دبستانی ها در این سه روز از ساعت ۹ تا ۱۳ در کلاس های رزمی، ژیمناستیک، دست ورزی، مهارت نوشتاری، قصه گویی و نمایش خلاق، مدیتیشن، شطرنج، سفالگری و نقاشی خلاق شرکت می کنند.

برای دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم هم کلاس های رزمی، ژیمناستیک، تثبیت ریاضی، مدیتیشن، شطرنج و سفالگری در نظر گرفته شده است.

کلاس های پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران دوشنبه ها و در سه زنگ تشکیل می شود. تثبیت ریاضی و شطرنج کلاس هایی است که برای چهارمی ها و پنجمی ها در نظر گرفته شده است.

۴ روز در مدرسه؛ هم درس، هم تفریح

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی از ۲۴ تیر تا ۳ شهریور، هر هفته ۴ روز به مدرسه می آیند. کلاس های دهمی ها، روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه برگزار می شود و سه شنبه ها هم به اردو می روند.

هندسه، فارسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و زبان انگلیسی درس هایی است که دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی، تابستان امسال به مدت ۶ هفته در کلاس های آن شرکت می کنند.

یازدهمی ها هم یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه کلاس دارند و چهارشنبه ها در اردوهای تفریحی شرکت می کنند. برای این دانش آموزان نیز کلاس های هندسه، حسابان، ریاضی، زیست شناسی، فارسی، فیزیک و شیمی و زبان انگلیسی برگزار می شود.

دانش آموزان دهمی و یازدهمی واحد شریعتی، جمعه ۲۳ تیرماه در آزمون صفر شرکت کردند. هدف از این آزمون تعیین سطح علمی دانش آموزان برای برنامه ریزی های آموزشی در طول سال تحصیلی بود.

آزمون شماره یک دانش آموزان هم بعد از پایان پایگاه تابستانی و در تاریخ ۶ شهریورماه برگزار می شود. پیش از برگزاری این آزمون، دانش آموزان در اردوی جمع بندی تابستان شرکت می کنند.تاریخ این اردوی جمع بندی ۴ و ۵ شهریورماه در نظر گرفته شده است.

 

اخبار پیشنهادی