پایه هشتمی های واحد آبشناسان سوگند خوردند

عرشیا طیاری سوگندنامه ورود به سن تکلیف را با همراهی دیگر دانش آموزان قرائت کرد

مراسم با شکوه جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه‌طباطبایی -واحد آبشناسان چهارشنبه گذشته (۲۹ دی ماه) در سالن همایش مجتمع علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش سایت علامه، دانش آموزان پایه هشتم در کنار مربیان و مشاوران و کادر اجرائی و برخی از دبیران مدرسه در این مراسم حضو داشتند: «استقبال اولیاء از جشن تکلیف فرزندانشان کم نظیر بود.» این را مصطفی جوادزاده، مدیر دبیرستان دوره اول آبشناسان می گوید و می افزاید: «حضور آقای توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی در این مراسم نشان دهنده اهمیت جشن تکلیف و برنامه های فرهنگی آن برای مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی است.»

در مراسم جشن تکلیف پایه هشتم، بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن، مدیر مدرسه علامه طباطبایی- واحد آبشناسان ضمن خیرمقدم اهداف و فلسفه برگزاری این نوع مراسم ها در مجتمع علامه طباطبائی را تشریح کرد. پس از آن، گروه سرود مدرسه برنامه جالبی اجار کرد و دو نفر از اولیاء دانش آموزان به نمایندگی از حاضرین کیک بزرگ جشن تکلیف فرزندانشان را بریدند. همخوانی بزرگ سرود جشن تکلیف توسط دانش آموزان پایه هفتم، شور زیادی در سالن برگزاری همایش به پا کرد. اینجا می شد اشک شوق اولیاء را رصد کرد چرا که فرزندانشان بزرگ شده اند.

در این مراسم همچنین هدایای یادبود جشن تکلیف با حضور مدیر مدرسه و برخی از دبیران، مشاوران، معاونان انضباطی و مسئولان فرهنگی مدرسه به دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان اهداء شد. 

در پایان مراسم، عرشیا طیاری به نمایندگی از دانش آموزان پایه هشتم، سوگندنامه ورود به سن تکلیف را با همراهی دیگر دانش آموزان قرائت کرد. این بخش از مراسم حال معنوی خاصی داشت.

پخش نماهنگ مذهبی با موضوع شهدای مدافع حرم، پایان بخش اول مراسم جشن تکلیف بچه های پایه هشتم بود. اولیاء که از سالن همایش خارج شدند دکتر قاسملو نکات علمی لازم در دو حوزه پزشکی و روانشناسی مربوط به دوران بلوغ را برای دانش آموزان تشریح کرد. 

اخبار پیشنهادی