پایان یک مهمانی سه ساله

* ويژه نامه فارغ التحصيلان ماهنامه هفت و نيم مخصوص پايه هاي نهم و دوازدهم بين مدارس توزيع شد.

این شماره برای دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم مدارس علامه طباطبایی منتشر شده است. در این شماره مطالب متنوع و جذابی مانند عکس دانش آموزان به تفکیک کلاس، عکس و دست نوشته معلمان، کادر اجرایی و مسئولان مدارس، عکس های خاطره انگیز از اردوها، فوق برنامه ها و مراسم مدرسه به همراه دست نوشته های دانش آموزان در مورد سه سال تحصیل در مدرسه تدارک دیده شده است. این ماهنامه در روز توزیع کارنامه و جشن فارغ التحصیلی به ۵۴۹ دانش آموز پایه نهم و دوازدهم مدارس مجتمع علامه طباطبایی اهدا می شود.

«یاسر توفیق حق»، مدیر عامل موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی در یادداشتش در ویژه نامه فارغ التحصیلی با «عنوان فارغ التحصیل شدند، فارغ از تحصیل نه» نوشته است: اگر دل تان برای روزهای رفته تنگ شد، اگر خواستید خاطرات خوب در مدرسه بودن و به اردو رفتن را مرور کنید، اگر یاد هم کلاسی‌هایتان افتادید و اگر هوای درس معلم کردید این ویژه نامه را ورق بزنید. می‌توانید عکس‌های هم‌کلاسی‌هایتان را ببینید. جلوتر بروید و با عکس‌های اردو، حضور در مدرسه، کلاس‌ها و برخی مناسبت‌های سال تحصیلی خاطره بازی کنید. بعد هم دست نوشته‌های مدیر، مسئولان مدرسه و برخی معلم هایتان را بخوانید. «پندهای دلسوزانه و آرزوهای خیرخواهانه.»

علامه ای ها چه قولی به خودشان دادند؟

بر اساس مصوبه شورای اطلاع رسانی مجتمع علامه طباطبایی، برگه های قول می دهم نیز به همراه کارنامه و ویژه نامه هفت و نیم به دست اولیای محترم خواهد رسید. این برگه ها روز ۱ مهر ۹۷ به مناسبت آغاز سال تحصیلی بین همه دانش آموزان علامه ای توزیع شد.

علامه ای ها در برگه های قول می دهم سه کار و هدفي را که قصد داشتند در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام دهند و به آن دست يابند را نوشته اند. برگه های «قول می دهم» بعد از جمع آوری، بر اساس نظرات دانش آموزان بررسی و طبقه بندی شده اند.

اخبار پیشنهادی