پاسدارانی ها و فرمانیه ای ها بر سکوی قهرمانی فوتسال طلیعه نور

هفته دوم مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی طلیعه نور در روزهای پنجشنبه ۵ بهمن و جمعه ۶ بهمن پیگیری شد. تیم های پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم با تمام نفرات و با انگیزه بالا در این مسابقات حاضر شدند. با مشخص شدن جدول بازنده ها و برنده ها، حساسیت رقابت ها بالا رفته بود و بر نتیجه بازی ها تاثیر گذاشته بود به طوری که بازی های زیادی به ضربات پنالتی کشیده شد.

پاسداران، قهرمان پایه هفتم

در روز پنج شنبه ۵ بهمن مسابقات جدول بازنده ها در پایه هفتم انجام شد. اولین مسابقه بین تیم های پایه هفتم واحد فرمانیه و گلستان بود. گلستانی ها که هفته گذشته نتوانستند در مسابقات حاضر باشند در این بازی با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب شدند و از جدول حذف شدند. تیم پایه هفتم واحد میرداماد هم در ضربات پنالتی مغلوب تیم آبشناسان الف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بعد از غلبه بر دو تیم گلستان و میرداماد، تیم های پایه هفتم فرمانیه و آبشناسان الف با روحیه خوب رو در روی هم قرار گرفتند. این رقابت تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ ادامه داشت تا این که روی اشتباه یکی از بازیکنان تیم فرمانیه، آبشناسانی ها گل دوم را وارد دروازه حریف کردند. تیم آبشناسان الف در ادامه یک گل دیگر هم زد و با نتیجه ۳ بر ۱ برنده دیدار با واحد فرمانیه شد. این پایان کار تیم پایه هفتم واحد فرمانیه در طلیعه نور امسال بود. رقابت بعدی پایه هفتم بین تیم های آبشناسان ب و پاسداران بود. پاسدارانی ها در روز اول دو برد به دست آوردند و در صورت پیروزی در این دیدار به فینال راه پیدا می کردند. همین اتفاق هم افتاد و آنها ۲ بر ۰ تیم آبشناسان ب را شکست دادند.

در روز جمعه ۶ بهمن تیم پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به عنوان اولین تیم به فینال مسابقات طلیعه نور راه پیدا کرد. تیم دوم از بین آبشناسانی ها انتخاب می شد. تیم های آبشناسان الف و آبشناسان ب با هم رقابت کردند و در ضربات پنالتی، این تیم آبشناسان ب بود که توانست به فینال راه پیدا کند. در دیدار فینال پایه هفتم که بین تیم های پاسداران و آبشناسان ب برگزار شد، تیم واحد پاسداران با یک گل پیروز و قهرمان مسابقات فوتسال سومین المپیاد ورزشی طلیعه نور در رشته فوتسال شد.

هشتمی های واحد فرمانیه از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع کردند

روز پنجشنبه در رقابت های پایه هشتم تیم آبشناسان الف و تیم پاسداران به مصاف هم رفتند. این بازی در وقت معمول برنده نداشت اما در ضربات پنالتی این پاسدارانی ها بودند که از سد آبشناسانی ها گذشتند. بازی بعدی رقابت بین تیم های واحد میرداماد و پاسداران برگزار شد. دانش آموزان پایه هفتم تیم های پاسداران و میرداماد به شدت هشتمی های واحد خودشان را تشویق می کردند. این رقابت ها به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم پاسداران توانست واحد میرداماد را شکست دهد. در رقابت بعدی پایه هشتم تیم گلستان در ضربات پنالتی توانست تیم واحد فرمانیه را شکست دهد. این بازی در وقت معمول با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید. بدین ترتیب گلستانی ها به فینال رسیدند و فرمانیه به جدول بازنده ها رفت.

روز جمعه اولین بازی پایه هشتم بین تیم های واحد فرمانیه و پاسداران برای رسیدن به فینال برگزار شد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود فرمانیه ای ها به پایان رسید و آنها رقیب تیم گلستان در فینال فوتسال پایه هشتم شدند.

تیم های گلستان و فرمانیه قبل از دیدار فینال یک بار با هم رقابت کردند و گلستانی ها پیروز شدند. اما در دیدار فینال فرمانیه ای ها با نتیجه ۳ بر ۱ گلستانی ها را شکست دادند و از مقام قهرمانی سال گذشته خود در پایه هفتم دفاع کردند.

یک تیم پایه نهم و یک تیم پایه دهم در فینال

روز پنج شنبه در رقابت پایه نهم و دهم تیم آبشناسان الف با نتیجه ۴ بر ۱ از سد تیم پایه دهم شریعتی گذشت. تیم شریعتی پس از باخت برابر تیم آبشناسان الف رو در روی تیم آبشناسان ب قرار گرفت و این بازی را هم با نتیجه ۱ بر ۰ باخت و از دور رقابت ها حذف شد.

در روز جمعه تیم های پایه نهم آبشناسان ب و تیم دهم واحد پاسداران با هم رقابت کردند. این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود پاسدارانی ها به اتمام رسید. از سوی دیگر جدول هم تیم های میرداماد و آبشناسان الف به مصاف هم رفتند. آبشناسانی ها در این دیدار هم با یک گل مغلوب میردامادی ها شدند تا نماینده ای در دیدار نهایی نداشته باشند. دیدار بعدی در مرحله نیمه نهایی بین تیم های پایه دهم پاسداران و آبشناسان الف بود. تیم پاسداران در ضربات پنالتی پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد. بدین ترتیب دیدار نهایی بین تیم های پایه دهم پاسداران و پایه نهم میرداماد برگزار می شود. زمان برگزاری این دیدار به زودی از طرف ستاد اجرایی المپیاد ورزشی طلیعه نور اعلام می شود.

برد پر گل و قهرمانی پاسدارانی ها در مجموع دو دیدار پایه یازدهم

دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی واحدهای شریعتی و پاسداران هر کدام یک تیم در پایه یازدهم داشتند. این دو تیم روز پنج شنبه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کردند. در بازی اول واحد پاسداران ۴ بر ۲ بازی را برد. این تیم در بازی دوم هم توانست ۶ گل به واحد شریعتی بزند و در مجموع با نتیجه ۱۰ بر ۲ پیروز و قهرمان المپیاد ورزشی طلیعه نور بشود.

مسابقات المپیاد ورزشی طلیعه نور در هفته های آینده با رقابت های والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و شنا پیگیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی