پاسدارانی ها در راه قهرمانی

تیم فوتبال دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، با یک پیروزی و یک تساوی، به مرحله نهایی مسابقات منطقه ۳ راه پیدا کرد. مرحله مقدماتی این رقابت ها هفته سوم آبان ماه برگزار شد. تیم پاسدارانی ها در مرحله نهایی و برای کسب عنوان قهرمانی، آذرماه با رقیبانش مسابقه خواهد داد.

امیر احسان اسماعیلی مسئول فرهنگی مدرسه، درباره نحوه انتخاب اعضای تیم فوتبال واحد پاسداران می گوید:«از تابستان که دانش آموزان به مدرسه آمدند، استعدادیابی رشته های مختلف شروع شد. در فرآیند انتخاب رشته ورزشی، دانش آموزانی که علاقه به فوتبال داشتند، انتخاب شده و در طول تابستان و شروع سال تحصیلی آموزش دیدند. اعضای نهایی تیم فوتبال مدرسه، از مسابقات درون مدرسه ای دانش آموزان انتخاب شدند.»

به گفته مسئول فرهنگی مدرسه، تیم منتخب مدرسه، زمستان امسال در مسابقات ورزشی درون مجتمعی نیز شرکت خواهد کرد.

معرفی برترین پینگ پنگ بازها

استعدادیابی ورزشی دانش آموزان واحد پاسداران، فقط مختص به رشته فوتبال نیست. پاسدارانی های برتر در رشته تنیس روی میز هم، هفته آخر آبان ماه مشخص شدند.

مسابقات درون مدرسه ای این رشته طی دو هفته با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان و به صورت حذفی برگزار شد. در پایان این مسابقات، آرسام هاشمی قهرمان شد و مهدیار قضات رتبه دوم را کسب کرد. پارسا حیدری و سینا باریکانی هم سوم و چهارم شدند.

تصویر نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز مدرسه را اینجا ببینید.

پیشنهاد برای زنگ های تفریح جذاب تر

اولین جلسه مشترک اعضای شورای دانش آموزی دبستان واحد پاسداران با مدیر مدرسه برگزار شد. در ابتدای این جلسه «هادی ربیعی» درباره وظایف شورای دانش آموزی و نقش آن ها در انجام بهتر برنامه های مدرسه صحبت کرد. در ادامه دانش آموزان هم پیشنهاداتشان برای زنگ های تفریح جذاب تر را به مدیر مدرسه ارائه کردند.

یونا نعمت اللهی و رادین عسکری پور از پایه سوم، سانیار معصومی و سامیار صفوی مقدم از پایه چهارم، امیرعلی کامرانی و پارسا شاه آبادی از پایه پنجم و تیرداد رمضانی و امیرسام معینی از پایه ششم به عنوان اعضای جدید شورای دانش آموزان دبستان واحد پاسداران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ هستند.

تصویری از جلسه شورای دانش آموزی/ کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی