پاسدارانی های کوچک فروشندگی یادگرفتند

جشنواره خیریه پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران ۱۵ اسفندماه برگزار شد. پاسدارانی های کوچک در این جشنواره فروشندگی را یاد گرفتند و سود به دست آورده شان را به نیازمندان اهدا کردند. دانش آموزان پاسدارانی و خانواده هایشان به همراه کادر اجرایی مدرسه در این جشنواره حضور داشتند.

فروش انواع گل و گیاه، شیرینی و کیک، اسباب بازی، نوشیدنی ها و خوراکی های گیاهی و دست سازهای دانش آموزان پاسدارانی در این جشن به فروش رسید. پاسدارانی های کوچک خود فروشندگان و برگزارکنندگان این جشنواره بودند تا با یادگرفتن فروشندگی در این کار خیر سهیم باشند. محصولاتی که در این جشنواره فروخته شد توسط خانواده های دانش آموزان تامین شده بود. سود حاصل از این فروش توسط اولیاء به مدرسه داده شد تا از طریق موسسات خیریه به دست نیازمندان برسد.

به گفته «سید جلال الدین سیفی» مدیر واحد پاسداران، هدف از این جشن، آموزش همزمان دو موضوع به دانش آموزان بود: «بخشش، نیکوکاری و کمک به دیگران کارهایی هستند که با آموزش در ذهن دانش آموزان نهادینه می شوند. هدف اصلی این جشنواره، آموزش این ارزش ها به فرزندانمان است. از طرفی، از دانش آموزان خواستیم دست سازهای خود را  به شکل سفال های رنگ شده برای سفره هفت سین و کاردستی های مختلف، در جشنواره بفروشند و پولش را به خیریه کمک کنند. بچه ها با اهدای سود دست رنج هایشان، ارزش کار خیر را بیشتر درک می کنند و فروشندگی را یاد می گیرند.»

اخبار پیشنهادی