برگزاری جلسه 700 نفره برای آمادگی آزمون جامع

پادکست انگلیسی؛ محصول جدید واحد آبشناسان

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان به زودی یک پادکست انگلیسی به نام «A-Pod» منتشر می کند.

بنا بر اعلام دپارتمان زبان واحد آبشناسان، دانش آموزانی که علاقمند به تولید محتوای صوتی با صدا و تنظیم خودشان هستند می توانند از اول آذر به دفتر دپارتمان مراجعه و ثبت نام کنند. برای ساخت پادکست ها، دانش آموزان می توانند از امکانات مدرسه نیز بهره مند شوند. پادکست «A-Pod» تماما به زبان انگلیسی است. قرار است به نفرات برتر سازنده ی پادکست ها، جوایز نفیسی اهدا شود. دپارتمان زبان واحد آبشناسان امسال ۴ طرح ویژه برگزار خواهد کرد که «A-Pod» اولین طرح آن است. علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به دپارتمان زبان واحد آبشناسان مراجعه نمایند.

«محسن ایرجی»، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان، پیش از این درباره اهداف برگزاری فوق برنامه های مدرسه به وب سایت «مجتمع علامه طباطبایی» گفته بود: «با توجه به موضوعات روز دنیا، دانش آموزی که از مقطع متوسطه دوره اول فارغ التحصیل می شود باید دو نوع مهارت سخت و نرم را یادگرفته باشد. مهارت های سخت شامل دروس اصلی است که دانش آموز موظف به یادگیری آن است. اما مهارت های نرم یعنی آشنایی دانش آموزان با موضوعاتی که در زندگی به آن نیاز خواهند داشت؛ موضوعاتی مثل سواد مالی، کنترل خشم، مدیریت پروژه. هدف تمام فرادرس های مدرسه یعنی آکادمی، طرح ادونس، کانون و بازدیدهای علمی، آموزش تقویت همین مهارت ها به دانش آموزان است.»

جلسه ۷۰۰ نفره برای آزمون جامع

دومین آزمون جامع مدارس دوره اول متوسطه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی نزدیک است. واحدهای پنچ گانه دوره اول مجتمع، هر یک به روشی خود را برای حضور موفق در این آزمون آماده می کنند. در واحد آبشناسان قرار است اولین نشست از سلسله نشست های «عرشه»، روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۷:٠٠ با موضوع «موفقیت در آزمون جامع» با حضور نزدیک به ۷٠٠ دانش آموز برگزار شود. در این نشست مجازی، محسن ایرجی، مدیر واحد و محمد عظیمی، معاون آموزشی واحد آبشناسان با دانش آموزان گفت وگو می کنند. مباحث علمی، آموزشی و انگیزشی از اهم مطالب این نشست هاست.

اخبار پیشنهادی