ورزشکاران فرمانیه برای المپیاد طلیعه نور آماده می شوند

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی در زنگ های ورزش، رشته های متنوعی را برای دانش آموزان تدارک دیده است. فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و دفاع شخصی رشته هایی هستند که توسط مربیان حرفه ای به فرمانیه ای ها آموزش داده می شود.

احسان قلی زاده، مربی ورزش دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه به خبرنگار سایت علامه می گوید: «رشته دفاع شخصی به طور اختصاصی در واحد فرمانیه آموزش داده می شود. دانش آموزان در همه رشته ها علاوه بر فراگیری تکنیک های مربوط به آن رشته، تمرین های آمادگی جسمانی را هم انجام می دهند.»

او می افزاید: «دانش آموزان پایه هشتم و نهم در همان رشته های قبلی ورزش می کنند. هفتمی ها هم در تابستان با توجه به علاقه خود یک رشته را انتخاب کردند. ما به دانش آموزان با توجه به فیزیک بدنی آنها رشته ورزشی را پیشنهاد دادیم اما اجباری برای انتخاب رشته دانش آموزان وجود ندارد.»

قلی زاده از انتخاب تیم های ورزشی مدرسه خبر می دهد و می گوید: « تیم های هشتم و نهم که از سال قبل مشخص بودند و با اندک تغییری در مسابقات شرکت می کنند. برای هفتمی ها نیز مسابقات انتخابی در تابستان برگزار شد و تیم های هر سه پایه در حال آماده سازی برای شرکت در المپیاد ورزشی طلیعه نور هستند.»

گفتنی است تیم فوتسال پایه هفتم واحد فرمانیه در رشته فوتسال المپیاد طلیعه نور سال گذشته مقام اول را کسب کرد و تیم پایه نهم در همین مسابقات دوم شد.

اخبار پیشنهادی