همفکری مسئولان فرهنگی برای برگزاری مرحله دوم جشنواره بهشت انس

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مرحله دوم هفتمین دوره جشنواره بهشت انس روز یکشنبه ۹ دی در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان باحضور مسئولان فرهنگی مدارس و مسئولان اجرایی جشنواره برگزار شد.

«ناصر سلامی» عضو ستاد هماهنگی جشنواره های مجتمع علامه طباطبایی و مسئول فرهنگی واحد آبشناسان در مورد این جلسه و جشنواره بهشت انس گفت: «در دوره هفتم جشنواره بهشت انس برای اولین بار دانش آموزان ابتدایی و دختران هم حضور دارند که اتفاق بسیار خوبی است. به همین دلیل در این جلسه نماینده هایی از تمامی مدارس پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی در مقاطع ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوره دوم حضور داشتند..»

وی افزود: «این جلسه برای شنیدن پیشنهادات مدارس برگزار شد. بعد از شنیدن صحبتهای مسئولان فرهنگی، در جلسه ستاد هماهنگی مجتمع، زمان و مکان برگزاری مرحله دوم و اختتامیه مشخص خواهد شد.»

سلامی ضمن دعوت از خانواده دانش آموزان برای شرکت در مرحله دوم مسابقه بهشت انس گفت: «دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم می توانند به تعداد دلخواه مهمان به اختتامیه دعوت کنند و با این کار شانس خود برای کسب رتبه را افزایش دهند. حاضران در مسابقه مرحله دوم به دانش آموزان نمره می دهند و طبیعی است که هرچقدر تعداد مهمانان دانش آموزان بیشتر باشد می توانند نمره بیشتری را از بخش رای مردمی کسب کنند.

به گفته عضو ستاد هماهنگی جشنواره ها مسابقات مرحله دوم و اختتامیه جشنواره بهشت انس در یک روز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی