همایش انجمن اولیاء و مربیان واحد آبشناسان برگزار شد

همایش انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، عصر روز سه شنبه، ۴ مهر در سالن همایش مجتمع آبشناسان برگزار شد.

در این همایش تعداد زیادی از اولیاء، مدیر و پرسنل واحد آبشناسان و اسماعیل کریمی، نماینده آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران حضور داشتند.

حمیدرضا خردمند، مدیر واحد آبشناسان در ابتدای همایش در سخنرانی خود از والدین درخواست کرد که همراه و همگام با مدرسه باشند و پیشنهاد و انتقادات خود را حتما با مشاوران پایه ها در میان بگذارند. درخواست دیگر او از والدین این بود که به فرزندشان بیش از حد فشار نیاورند.

اسماعیل کریمی، مدرس آموزش خانواده و نماینده آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، در مصاحبه با خبرنگار سایت علامه گفت: « انجمن اولیاء و مربیان بین دو نهاد مقدس خانواده و مدرسه پیوند ایجاد می کند. مدرسه و خانواده دو بال پرواز یک دانش آموز هستند. اگر این دو بال هماهنگ باشند، فرزندان ما اوج می گیرند و رشد می کنند. انجمن اولیاء و مربیان از قدیمی ترین و موثرترین انجمن های مردمی هستند که به رشد دانش آموز و در نتیجه رشد جامعه کمک می کنند.»

تعداد سی نفر از اولیا دانش آموزان در شهریور ماه، برای حضور در انجمن اولیاء و مربیان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ثبت نام کردند. داوطلبان حاضر در همایش به نوبت روی سن رفتند و برنامه های خود را برای شرکت کنندگان در همایش، شرح دادند. همچنین از اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته تقدیر به عمل آمد. در انجمن اولیاء و مربیان واحد آبشناسان ده عضو اصلی و سه عضو علی البدل حضور خواهند داشت. گفتنی است نتیجه انتخابات انجمن اولیاء و مربیان واحد آبشناسان هفته آینده اعلام می شود.

اخبار پیشنهادی