هشتمی ها و نهمی های واحد فرمانیه یک پای فینال مسابقات والیبال

تیم های والیبال دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در المپیاد ورزشی طلیعه نور خوش درخشیدند. در این مسابقات که جمعه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد تیم های پایه هشتم و نهم واحد فرمانیه به فینال رسیدند.

پایه هفتم؛ یک قدم تا فینال

تیم پایه هفتم واحد آبشناسان مسابقات خود در المپیاد ورزشی طلیعه نور را با پیروزی آغاز کرد. فرمانیه ای ها ابتدا در یک بازی دشوار واحد گلستان را با نتایج ۱۶ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۳ شکست دادند.

مهمترین بازی روز اول رقابت های والیبال در پایه هفتم بین تیم های فرمانیه و آبشناسان برگزار شد. تیم برنده به بازی فینال می رسید و به همین دلیل حساسیت زیادی بر بازی حکمفرما بود. در این مسابقه تیم واحد فرمانیه نتوانست بر آبشناسان پیروز شود و در نهایت با نتایج ۱۵ بر۶ و ۱۵ بر ۷ شکست خورد. آبشناسانی ها با این برد به فینال رفت و بازی تیم واحد فرمانیه و گلستان در هفته آینده تکلیف فینالیست دیگر این مسابقات را مشخص می کند.

پایه هشتم؛ رسیدن به فینال بدون دردسر

پایه هشتمی های واحد فرمانیه در اولین دیدار به مصاف تیم پاسداران بود که به دلیل غیبت تیم پاسداران با نتیجه ۲ بر صفر به سود فرمانیه اعلام شد.

تیم پایه هشتم واحد فرمانیه در دیدار بعدی با تیم میرداماد بازی کردند. در این بازی فرمانیه ای ها بهتر کار کردند و با نتایج ۱۵ بر ۱۱ و ۱۵ بر۱۲ برنده شدند تا یک گام به فینال نزدیک تر شوند.

آخرین بازی پایه هشتم هفته اول را آبشناسان و فرمانیه برگزار کردند. در این دیدار فرمانیه ای ها موفق شدند با نتایج ۱۵ بر ۳ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شوند و به فینال صعود کنند. فینالیست دیگر این پایه هفته آینده با بازی تیمهای آبشناسان و گلستان مشخص می شود.

پایه نهم و دهم؛ فرمانیه بازهم فینالیست شد

تیم پایه نهم فرمانیه که در دور اول مسابقات پایه نهم و دهم با قرعه استراحت روبرو شده بود، در اولین بازی خود به مصاف پایه دهم پاسداران رفت. در این بازی نزدیک ست اول را فرمانیه ای ها ۱۵ بر۱۱ پیروز شدند. اما تیم واحد پاسداران با کمک بازیکنان بلندقامتش ست دوم را ۱۵ بر ۱۳ برنده شد و کار به ست سوم کشیده شد. در این ست تیم واحد فرمانیه موفق شد ۱۵ بر ۱۳ پیروز شود.

فرمانیه ای ها در بازی بعدی به مصاف تیم پایه نهم آبشناسان رفتند. برنده این بازی به فینال می رسید و دو تیم انگیزه بالایی برای آن داشتند. در این بازی تیم واحد فرمانیه باز هم برتری خود را به رخ رقیبان کشید و توانست با نتیجه ۱۵بر۱۰ و ۱۵ بر۹ حریف را شکست دهد.

با این پیروزی تیم پایه نهم واحد فرمانیه به فینال این رقابت ها راه یافت.

اخبار پیشنهادی