نهمی های واحد گلستان بدرقه شدند

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان روز گذشته، یکشنبه ۲۲ مرداد، در سالن اجتماعات مدرسه شریعتی واقع در بلوار مرزداران برگزار شد.

حجت حضرتی، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان، ضمن اشاره به موفقیتهای این واحد در طول سه سالی که از فعالیتش می گذرد، گفت: «درست ۳ سال پیش بود که واحد گلستان تاسیس شد. جمعی از خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دبیران و همکاران اجرایی مدرسه دور هم جمع شدند. بسیاری از افراد این جمع برای اولین بار بود که در کنار هم قرار می‌گرفتند، آن هم در مدرسه‌ای که چون نوزاد تازه متولد شده برای هر اقدام و حرکت خود نیازمند کمک و حمایت بود.»

وی ادامه داد: «امروز دیگر واحد گلستان مدرسه‌ای تازه تاسیس نیست. در همین سه سال گذشته، بچه‌های دیروز گلستان درخشیدند و در میادین مختلف از خوارزمی تا شریف و از لایپزیک تا ناگویا افتخار، حماسه و عزت آفریدند و تبدیل به مردانی تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز شدند.»

در این جشن از کارکنان و مشاوران پایه نهم در سه سال گذشته و همچنین دانش آموزان برگزیده پایه نهم واحد گلستان تقدیر به عمل آمد.

نمایش نماهنگ خاطرات مدرسه و شهدا از برنامه های این جشن بود. دانش آموزان پایه نهم در گروه های مختلف روی سن رفتند و علاوه بر دریافت لوح یادبود همراهی، در مسابقه های متنوع شرکت کردند. 

یکی از برنامه های فرهنگی مدارس علامه طباطبایی برگزاری جشن های پایه ای است. در همین راستا برای پایه هفتم اردوی دوستی، برای پایه هشتم جشن تکلیف و برای پایه نهم جشن فارغ التحصیلی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی