نفر چهارم دوره اول جام جهانی فوتبال رایانه‌ای در تهران: امسال برای قهرمانی می آیم

دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران می گوید برای قهرمانی در دومین دوره «جام جهانی فوتبال رایانه‌ای در تهران» ثبت نام کرده است. «طاها خجسته» که در دوره اول این مسابقات به مقام چهارم رسید، در پایگاه تابستانی سال قبل از برگزاری جام جهانی خبردار شده است: «وقتی پایگاه تابستانی سال نهم آغاز شد فهمیدم که مسابقات بزرگی با کنسول PS4 در مجتمع علامه طباطبایی برگزار می‌شود. این موضوع برای خودم و بسیاری از دوستانم جالب بود، پس به سرعت ثبت‌‌نام کردم.»

خجسته می گوید سال قبل برای قهرمانی آمده بود: «می خواستم قهرمان شوم. در بازی قبل قبل از نیمه نهایی با یکی از دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی بازی کردم و در یک بازی بسیار سخت پیروز شدم. ولی در نیمه نهایی به یکی از دانش آموزان واحد فرمانیه باختم و نتوانستم فینالیست شوم و در نهایت چهارم شدم.»

قهرمانی در دومین دوره «جام جهانی فوتبال رایانه‌ای در تهران» هدف اصلی این دانش آموز است: «اسمال برای قهرمانی آمده ام. البته مدتی است که به خاطر درس هایم کمتر PS4 بازی می کنم ولی همچنان آمده مسابقات هستم و برای قهرمانی می آیم.»

دوره دوم جام جهانی چطور برگزار می‌شود؟

دومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه‌ای در تهران با کنسول PS4 و بازی FIFA19 برگزار خواهد شد. یکی از مهمترین تفاوت‌های این دوره از رقابت‌ها با سال گذشته نحوه برگزاری آن است. در مسابقات امسال دانش‌آموزان در گروه‌های ۴ تیمی تقسیم شده و به صورت گروهی با هم مسابقه می‌دهند. سال گذشته رقابت‌ها به صورت حذفی برگزار شد و هر دانش‌آموز بعد از اولین باخت از دور مسابقات کنار می‌رفت اما امسال بازی‌ها به‌صورت گروهی برگزار می‌شود. همچنین در مسابقات امسال محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و دانش‌آموزان در همه مقاطع و پایه‌ها می‌توانند در دومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه‌ای در تهران شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی