نفرات ممتاز نیمسال اول واحد شریعتی معرفی شدند

دانش آموزان برتر پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد شریعتی در نیمسال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ معرفی شدند. این نفرات در جشن پیروزی انقلاب واحد شریعتی که ۱۷ بهمن ماه برگزار شد به خانواده ها معرفی و با اهدا جوایزی از زحمات آنها قدردانی شد.

در پایه دهم و در رشته ریاضی «آرشام جولایی»، «ماهان توکلیان» و «سپهر صفایی زاده» به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. در همین پایه و در رشته تجربی «مهدی شیوا»، «امیرعلی معدنپور» و «امیرعلی حامدی» به عنوان دانش آموزان ممتاز جایزه گرفتند. همچنین از «پویا رضوانی»، «امیرحسام عابدی»، «شایان ابرهیمی» و «متین دلاورپور» به خاطر پیشرفت درسی تقدیر به عمل آمد.

در پایه یازدهم و در رشته ریاضی«یسنا رستم بیک»، «محمدرضا دهاقین» و «آروتین نظریان» به عنوان دانش آموزان برتر معرفی شدند. همچنین «امیرمهدی ایل خان» و «علیرضا صادقخانی» هم به عنوان دانش آموزان پیشرفتی این پایه معرفی شدند.

همچنین در این برنامه «محمد حسین نادعلی» از پایه دهم و «سعید مصباح» از پایه یازدهم به عنوان دانش آموز اخلاق نیمسال اول تحصیلی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – شریعتی در پایه دهم و یازدهم انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی