نفرات برتر مسابقه ها در روزهای قرنطینه مشخص شدند

فرمانیه ای ها در روزهای تعطیلی مدرسه بیکار نبودند و در مسابقات و چالشهای مختلف صفحه «خانه دوم فرمانیه» شرکت کردند. در این خبر اسامی برندگان این مسابقات و جوایز نفراتی که در تهیه ویدیوها شرکت کردند را می خوانید.

عرفان امین پور، دانیال شاماسبلو، بارمان بدیع الزمانی، دانیال لطیفی و رایان قصری بابت مشارکت در ساخت ویدیو، کارت ۱۰۰ امتیازی دریافت کردند. همچنین پارسا عزیزی پایه هشتم به خاطر ساخت دو ویدیو ۲۰۰ امتیاز کارت گرفت.

پارسا عزیزی، آرمان شرافتی، ایمان خادم حسینی، کیارش قیدی، علی اکبر اکبری از پایه هشتم، علیرضا نورالسنا، و آبتین محمدی از پایه هفتم در مسابقه دیرین دیرین برنده شدند و هر کدام ۲۰۰ امتیاز گرفتند. هر قسمت از انیمیشن دیرین دیرین با توجه به مفهوم یک آیه قرآن ساخته شده است. دانش آموزان پس از مشاهده انیمیشن باید آیه شریفه مربوط به آن انیمیشن را پیدا می کردند.

در چالش آشپزی شش نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. امیررضا امینی از پایه هشتم و پاشا کمالی از پایه نهم مشترکا به مقام اول رسیدند و کارت ۱۰۰۰ امتیای برنده شدند. ایمان خادم حسینی و پارسا عزیزی به صورت مشترک دوم شدند. جایزه این دو نفر کارت ۷۰۰ امتیازی است. پارسا محمودیان و عرفان امین پور از پایه هفتم هم با قرار گرفتن در رتبه سوم مشترک کارت ۵۰۰ امتیازی می گیرند.

در مسابقه استند آپ کمدی آریا و بردیا مصحفی از پایه نهم اول شدند. پارسا عزیزی از پایه هشتم به مقام دوم رسید و عرفان امین پور از پایه هفتم به مقام سوم رسید. نفر اول کارت ۱۰۰۰ امتیازی، نفر دوم کارت ۷۰۰ امتیازی و نفر سوم کارت امتیاز ۵۰۰ امتیازی دریافت می کنند.

در مسابقه فیزیک آرمان شرافتی از پایه هشتم برنده شد. سوال این مسابقه در مورد نحوه تغییر وزن دو اتومبیل بود که روی خط استوا در جهت های مخالف هم به حرکت در می آیند.

مسابقه نقد ادبی نیز در واحد فرمانیه برگزار شد. شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب شازده کوچولو نقدهای خود را برای دبیر ادبیات ارسال کردند. در این مسابقه ایمان خادم حسینی به عنوان نفر برتر انتخاب و برنده برنده کارت جایزه ۱۰۰۰ امتیازی شد.

طرفداران بازی کامپیوتری هم در این ایام با هم مسابقه دادند. در مسابقه آنلاین FIFA20 سی و دو نفر از دانش آموزان واحد فرمانیه شرکت کردند. محمدرضا شهباز زاده از پایه هشتم، نفر سوم اولین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در سال ۱۳۹۷، در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید. پدرام نادری دانش آموز پایه هشتم، دوم شد و امیرعلی ابراهیمی از پایه هفتم به مقام سوم دست پیدا کرد. جوایز نفرات برتر به ترتیب ۳۰۰۰ امتیاز، ۲۰۰۰ امتیاز و ۱۰۰۰ امتیاز بود.

جوایز نفرات برتر در همه مسابقات پس از باز شدن مدارس و حضور دانش آموزان در مدرسه به آنها اهدا می شود.

اخبار پیشنهادی