نشست آموزش خانواده برای اولیا پایه هفتم برگزار شد

اولین نشست آموزش خانواده ویژه اولیا پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان صبح روز پنجشنبه ۲۶ مهر برگزار شد.

در این جلسه «بهروز مرادی»، پژوهشگر، نویسنده و جامعه شناس به موضوع تغییرات روحی،  رفتاری و اجتماعی دانش آموزان در جریان تغییر مقطع از ابتدایی به دبیرستان دوره اول پرداخت.

مرادی در مورد تغییر فضای اجتماعی دانش آموزان و به تبع آن دنیای متفاوتی که در دبیرستان های دوره اول نسبت به ابتدایی تجربه می کنند، چالش هایی که ممکن است با آن رو به رو شوند و در نهایت استراتژی های رفتاری که اولیا باید داشته باشند صحبت کرد.  

«حامد معصومی»، مربی تربیتی پایه هفتم در این جلسه از اولیا درخواست کرد تا اگر دانش آموزی مشکل ارتباطی و تربیتی دارد، حتما با مربیان تربیتی مدرسه در میان بگذارند. او در مورد اردوی اصفهان نیز توضیحاتی ارائه کرد و قوانین و شرایط اولین اردوی دور از خانواده پایه هفتمی ها را شرح داد.  

«علی قاهری» و «محمد قاسمی» مشاوران آموزشی پایه هفتم در صحبتهای خود هم گزارش وضعیت یک ماه گذشته را ارائه کردند. آنها از اولیا خواستند که همراهی بیشتری با مشاورین آموزشی داشته باشند و مرتب به کارسنج سر بزنند.

مشاوران در مورد سیستم نمره دهی نیز توضیح دادند و با توجه به وضعیت کلی آموزشی دانش آموزان پایه هفتم از اولیا درخواست کردند مواردی را در منزل رعایت کنند تا شرایط آموزشی دانش آموزان پیشرفت کند.

اخبار پیشنهادی