می خواهم در مسابقات دیگر هم شرکت کنم

«محمدرضا شهباززاده» دانش آموز پایه هفتم، یکی از دانش آموزان غیر علامه ای شرکت کننده در جام جهانی فوتبال رایانه ای بود. او به همراه پدر و برادرش از صبح پنجشنبه در سالن برگزاری مسابقات حضور داشت و با پیروزی در ۹ دیدار و تنها یک شکست به عنوان سوم مسابقات رسید. شهباز زاده با کسب این عنوان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و می خواهد در مسابقاتی که در سطح کشور برگزار می شود شرکت کند.

آقای شهباز زاده، قبل از شرکت در این مسابقات تجربه رقابت در چنین سطحی و با این تعداد رقیب را داشتید؟

من تا حالا در مسابقات به این بزرگی شرکت نکرده بودم. همه چیز از تلویزیون ها و دستگاه ها و دسته ها و سالن مسابقه عالی بود. من می دانستم که بازیم خوب است اما فکر نمی کردم که بین آن همه دانش آموز سوم بشوم. حالا که اینجا سوم شدم اعتماد به نفسم بیشتر شده که در مسابقات دیگر هم شرکت کنم.

با چه کسانی فوتبال تمرین و بازی می کنید؟

بیشتر با برادرم که در مسابقات شرکت کرد و پسرعموهایم بازی می کنم و همینطور دوستانم که تعدادی از آنها دانش آموز مدرسه های علامه طباطبایی هستند. از طریق همکلاسی های سابقم که حالا در واحد پاسداران تحصیل می کنند باخبر شدم که این مسابقات برگزار می شود. دوستم «رادین قنبری» از واحد پاسداران هم به مسابقات نهایی رسید اما در همان بازی اول باخت و حذف شد. او با این که باخته بود به همراه پدرش تا انتهای مسابقات ماند و من را تشویق کرد که از او تشکر می کنم.

از چند سالگی دسته بازی به دست گرفتید و فوتبال بازی می کنید؟

من از ۷ سالگی فیفا بازی می کنم ولی دو سال هست که حرفه ای تمرین و بازی می کنم. در بخش تمرین فیفا چیزهای زیادی یاد گرفته ام و چند تکنیک را هم از طریق ویدیو در اینترنت یاد گرفتم و سعی می کنم بازیم را روز به روز بهتر کنم.

گفتنی است «محمدرضا شهباز زاده» با کسب عنوان سوم در «اولین جشنواره دانش آموزی اوقات فراغت/جام جهانی فوتبال رایانه ای» تقدیرنامه و ۳ میلیون ریال به عنوان جایزه دریافت کرد.

اخبار پیشنهادی